Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دبیر هنری ششمین دوره «۱۰ روز با عکاسان» گفت: ششمین دوره «۱۰ روز با عکاسان» در همه مباحث با یک استاندارد به روز جلو می رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست ششمین دوره 10 روز با عکاسان صبح امروز سه شنبه 7 آذر با حضور ساعد نیک ذات دبیر ششمین دوره رویداد «۱۰ روز با عکاسان»،مهدی وثوق نیا، دبیر هنری و مریم منصوری دبیر اجرایی این رویداد در خانه هنرمندان شماره 2 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مهدی وثوق نیا، دبیر هنری ششمین رویداد «۱۰ روز با عکاسان» گفت: بخش هنری فعالیت وسیعی دارد که از امور تبلیغات، گرافیک و اجرا را در برمی گیرد، در واقع تمام مباحثی که در اجرا به ما کمک می کند و توسط بخش هنری جلو می رود.

 

وی افزود: سعی می کنیم در تجربه های 10 روز با عکاسان و تجربه های نمایشگاه عکاسی بعضی استانداردها را رعایت کنیم و در طراحی پوستر از کلیشه ها دوری کنیم.

 

دبیر هنری ششمین رویداد «۱۰ روز با عکاسان» اظهار داشت: رنگ انتخابی ما برای پوستر رنگی است که می تواند برای آینده ما افق داشته باشد؛ در سایر موارد سعی می کنیم با یک استاندارد و به روز جلو می رویم.

 

وی افزود:  برای اولین بار در ششمین رویداد «۱۰ روز با عکاسان»  از بخش مولتی مدیا برای نمایش همه عکس ها  استفاده می کنیم.

 

 

مهدی وثوقی نیا در مورد پوستر ششمین رویداد «۱۰ روز با عکاسان» و ایراداتی که به آن وارد است،گفت: عنوان به قدری پیچیده است که کلیشه ای شدن را در پی دارد، اتودهای زیادی برای پوستر زده شد و ما در نهایت به این پوستر رسیدیم، ما تصورمان این بود که از کلیشه های رایج در پوسترهای عکاسی دوری کنیم.

 

 ششمین دوره رویداد «۱۰ روز با عکاسان» 15 تا 24 آذرماه در خانه هنرمندان برگزار می شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین قطب مستند کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا جعفریان در مراسم معارفه محمدرضا امامقلی به عنوان قائم مقام سازمان سینمایی سوره در امور مستند و سرپرست مرکز مستند سوره اظهار کرد: در دوره آقای مهریزدان مدیر سابق مرکز مستند سوره اراده‌ای برای فعالیت و همکاری و همچنین ساخت مستند در مراکز استان‌ها شکل گرفت که قراراست به طور جدی و به شکل نظام مند این اتفاق در دوره مدیریت جدید رقم بخورد.

وی افزود: بر این اساس در نظر داریم ستاد مرکز مستند را از تهران به استان قزوین منتقل کنیم تا همه برنامه‌ها و منابع برای ساخت مستند در مراکز حوزه هنری ذیل این ستاد رقم بخورد.

رئیس سازمان سینمایی سوره تاکید کرد: در حقیقت با تفویض مأموریت مستندسازی سازمان سینمایی سوره به حوزه هنری استان قزوین، تمام فعالیت‌های مستند مراکز حوزه هنری در مرکز مستند سوره و ستاد آن که در شهر قزوین فعال می‌شود، اتفاق می‌افتد.

وی عنوان کرد: آقای مهریزدان هم در همکاری با سازمان سینمایی سوره، دفتر تولید مستند با محوریت مضمونی پیشرفت را راه‌اندازی خواهند کرد که امیدواریم به زودی به بار بنشیند و شاهد تولیدات فاخر و مؤثر از ایشان به‌عنوان مستندساز باشیم.

به دنبال اجرای ایده فراتهران و وزن دادن به حوزه هنری استان‌ها هستیم

محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری نیز در این مراسم گفت: در دوره مدیر پیشین مرکز مستند سوره اتفاقات خوبی افتاد و تولیدات مناسب و باکیفیتی در زمینه مستند با نگاهی به فراتهران داشتیم و امیدواریم با تمرکز ایشان روی تولید، کارهای بهتر، جریان‌سازتر، مؤثرتر با مضمون‌های انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به انتقال مرکز مستند به قزوین افزود: دغدغه ایده فراتهران و وزن دادن به حوزه هنری استان‌ها از ابتدا جزو مأموریت‌های ما بود که باید کمک کنیم به صورت تفصیلی طراحی و اجرا شود.

محمدرضا امامقلی، قائم مقام سازمان سینمایی سوره در امور مستند و سرپرست مرکز مستند سوره نیز در سخنانی کوتاه گفت: امیدوارم با حسن نظر و اعتماد مدیران حوزه هنری و سازمان سینمایی سوره به بنده که با اراده قوی بر تقویت مساله فراتهران تاکید دارند و مجدانه پیگیری آن هستند، توفیقات لازم حاصل شود.

کد خبر 6079189

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • قزوین قطب مستند کشور می‌شود
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • روز جهانی هنر ۱۴۰۳ + شعار و پوستر World Art Day 2024
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج