Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قرچک گفت: ارتباط روابط عمومی ها با اصحاب رسانه در شهرستان قرچک ضعیف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین، مسعود مرسل پور در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قرچک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی ها نقش بسزایی در سازمان و اداره خود ایفا می کنند که اطلاع رسانی و ارایه برنامه ها از اهم این موضوعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسل پور گفت: روابط عمومی ها باید اقدامات اداره مربوطه را اطلاع رسانی کنند و جامعه هدف را از اقداماتی که در نهاد و اداره انجام می شود را اطلاع دهند.

وی افزود: روابط عمومی ها به عنوان دستان و چشمان یک اداره و یا سازمان محسوب می شوند که ارتباط بین دستگاه اجرایی و مردم را باید برعهده بگیرند.

وی بیان داشت: بخش نارضایتی از مردم در دستگاههای اجرایی بر عهده روابط عمومی است که که در بخش اطلاع رسانی ضعیف عمل می کند و باید در این عرصه فعال باشند .

فرماندار قرچک اظهارداشت: روابط عمومی ها به‌عنوان تلفن گویا اداره و یا سازمان محسوب می شود که در شبانه روز باید پاسخگوی عملکرد سازمان خویش باشد و این پاسخگویی هنر خاصی را می طلبد که باید با  این فن آشنا باشند.

فرماندار قرچک افزود: ارتباط روابط عمومی ها با اصحاب رسانه در شهرستان قرچک ضعیف است، ارتباط خود را با خبرنگاران تقویت کرده و اخبار خود را در اختیار خبرنگاران قرار دهید تا عملکرد شما انتشار یابد.

مرسل پور بیان داشت: از فضای مجازی در جهت اطلاع رسانی خود استفاده شود و از این فرصت استفاده لازم و کافی را برده و نگذارید فضای مجازی به عنوان یک تهدید لحاظ شود و باید این فضای مجازی توسط مدیران روابط عمومی مدیریت شود و در جهت برنامه های تکمیلی خود به کار گرفته شود.

این مسؤول بیان داشت: در سفر مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران به شهرستان اقدامات و ره آوردهای خوبی داشت که کمتراطلاع رسانی شد، نگذارید سفر مسوولان در شهرستان قرچک کم رنگ شود و هر روابط عمومی برنامه های کاری حوزه خود را انتشار دهد.

فرماندار قرچک تاکید کرد: نقد پذیر باشید و در مقابل نقدهایی که به سازمان و ادارات می شود، پاسخ منطقی دهید و نگذارید به جامعه در مقابل اخبار نادرست تشنج وارد شود. پس مردم را از اقدامات موجود در جامعه آگاه کنید تا قبل از اینکه نقد نابجایی از دستگاه شما شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است، گفت: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر، تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر تکریم و احترام جامعه رسانه‌ای اصفهان از سوی مدیریت شهری اظهار کرد: افزایش ظرفیت نقدپذیری، تکریم اصحاب رسانه و در دسترس بودن مسئولان شهری برای پاسخگویی به جامعه رسانه‌ای اصفهان با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌ها رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال گذشته به برگزاری ۲۶ جلسه تخصصی با رسانه‌های این کلان‌شهر پرداخته است، افزود: ۴ تور رسانه‌ای و ۲۳ افتتاحیه که در مجموع شامل ۵۳ رویداد می‌شود، سال گذشته از سوی شهرداری این کلان‌شهر با اصحاب رسانه برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آماده تعامل با جامعه‌رسانه‌ای و پاسخگویی به آن‌ها است، تصریح کرد: سال گذشته این مجموعه به‌طور مستمر هر هفته با اصحاب رسانه تعامل داشته و در ارتباط بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته شهرداری اصفهان به بسترآفرینی برای ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط با رسانه پرداخته است، گفت: سال گذشته ۶۶ برنامه تلویزیونی و حدود ۴۰ برنامه رادیویی با حضور شهردار و مسئولان شهری اجرا شد، همچنین در راستای این بسترسازی و برای بررسی چالش‌ها و مشکلات اصحاب رسانه با خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران این کلان‌شهر نیز ارتباط مکرر و پیوسته‌ای داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و رسانه‌ها در این امر خطیر نقش بسیار پررنگ و قابل اهمیتی دارند.

کد خبر 747886

دیگر خبرها

  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان