Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بیمارستان فریدونکنار با بیان اینکه بازسازی بخش جراحی فریدونکنار طی هفته پیش‌رو صورت می‌گیرد، گفت: نوبت‌دهی بیمارستان تلفنی می‌شود.به گزارش بلاغ، سیداحمد نورمحمدحسینی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: دستگاه سنگ‌شکن درون اندامی برای نخستین بار و با توجه به حضور پزشک متخصص جراح کلیه و مجاری اداری در فریدونکنار راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه دستگاه آندوسکوپی و تجهیزات جانبی نیز برای این بیمارستان تهیه شده است و به زودی راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: ۲ پرسنل برای آموزش این دستگاه معرفی شدند و به دنبال آن هستیم تا پایان آذر نصب و راه اندازی شود.
 
مدیر بیمارستان فریدونکنار با اشاره به اینکه برای رفع مشکل بیماران به منظور دریافت نوبت، نوبت‌دهی تلفنی در فاز نخست در دستور کار قرار دارد، گفت: در ابتدای راه‌اندازی این سیستم، نوبت دهی به بیماران ۳۰ درصد حضوری و ۷۰ درصد به صورت تلفنی و ماهانه است.
 
نورمحمدحسینی افزود: سه برنامه اینترنتی،تلفنی و کیوسکی برای نوبت‌دهی در دستور کار قرار دارد و به صورت یک ماه آزمایشی انجام می‌شود.
 
وی تصریح کرد: مجوز بازسازی بخش جراحی را گرفتیم و اعتبار آن نیز آماده است و به احتمال فراوان در آذر ماه آغاز می‌شود.
 
مدیر بیمارستان فریدونکنار با اشاره به اینکه برای بازسازی بخش جراحی حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای در نظر گرفته شد، گفت: مجوز تهیه دستگاه لاپاراسکوپی و C.R.M با پیگیری رئیس بیمارستان و نماینده مردم فریدونکنار در مجلس صادر شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم

۶ دستگاه همودیالیز مدل ۱۰۲۲ ATF (آریا طب فیروز) ساخت ایران به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، از هیئت امنا صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، تحویل مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا قم شد.

 با اضافه شدن این دستگاه‌ها به بیمارستان، خدمات رسانی به بیماران افزایش می‌یابد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان