Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کانون های مهر دانشگاه های زنجان مهلت ثبت نام برای علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات را 4 تا 17 آذر ماه اعلام کرد و گفت: عواید حاصل از ثبت نام دانشجویان در این مسابقات به نفع بیماران مبتلا به سرطان هزینه خواهد شد.

سمیرا قربانی با اشاره به محل های ثبت نام نخستین دوره مسابقات دومینوی مهرانه افزود: خیرین این کانون در کمیته قلک مهرانه؛خیابان صفا،کوچه شهید قزلباش(نهضت سابق)،پلاک 5، دانشگاه زنجان؛مسیر دانشکده به سلف،ضلع غربی سالن غدیر،درب سبز رنگ،کانون مهر،دانشگاه آزاد؛ سایت امام، دانشکده سهروردی،دست راست ،طبقه اول، کانون مهر و آدرس مراجعه دانشجویان دانشگاه آزاد در واحد اعتمادیه،  فاز یک طبقه همکف،راهرو سمت راست، دانشگاه علوم پزشکی؛دانشکده دندانپزشکی،طبقه یک، جنب اسانسور ،کانون مهر و دانشگاه پیام نور؛ساختمان انسانی،طبقه دوم آماده ثبت نام علاقمند به شرکت در این مسابقات می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه نیز می توانند از طریق ارتباط با ادمین @iasbs_mehr_charity   نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مسئول کانون های مهر دانشگاه های زنجان با بیان اینکه مسابقات در ٣ مرحله مقدماتی،نیمه نهایی و نهایی در روزهای ٢٢-٢٣-٢٤-٢٥ اذر ماه برگزار خواهد شد، در مورد شرایط و نحوه ثبت نام نیز تصریح کرد: ثبت نام بصورت تیم های3 تا 5 نفره بوده و هزینه ثبت نام برای هر فرد ١٠ هزار تومان می باشد که در صورت مراجعه حضوری به محل های یاد شده مبلغ به صورت نقدی و در صورت تمایل به ثبت نام غیرحضوری باید این مبلغ را به شماره کارت انجمن مهرانه 6037 9911 9951 0854 واریز نمایند، لازم به ذکر است که ثبت نام از طریق تلگرام فقط توسط همین آی دی ( @domino_admin )انجام میشود،بعد از ارائه مشخصات و شماره پیگیری پرداخت،اطلاعات شما ثبت خواهد شد.

قربانی زمان برگزاری دوره ی اموزشی رایگان توسط استاد خبره در این زمینه را 8 تا 20 آذر اعلام کرد و گفت: "کاربردی بودن از مهمترین ویژگی های دوره برای شرکت کنندگان گرامی است،در این دوره نحوه نواوری در مسابقه و جدول نحوه امتیازدهی داوران مسابقه   شرح داده خواهد شد، کارگاه ها  در تاریخ های ١٨-٢٠ اذر برگزار میشود، که هرتیم ٤ ساعت در این دوره حضور خواهد داشت".

قربانی با بیان اینکه روز افتتاحیه و قرعه کشی جهت زمان بندی مسابقات، ٢١اذر ماه می‌باشد، افزود: مسابقات در ٣ مرحله مقدماتی،نیمه نهایی و نهایی در روزهای ٢٢-٢٣-٢٤-٢٥ اذر ماه برگزار خواهد شد.

وی زمان اختتامیه مسابقات را ٢٥ آذر ماه عنوان کرد و با بیان اینکه جوائز تیم اول، دوم و سوم به ترتیب  یک و نیم، یک میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: پشتیبانی مالی نخستین مسابقات دومینوی مهرانه در دانشگاه‌های زنجان موسسه زبان آینده گرا می‌باشد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه نخست دانشگاه گیلان در برگزاری دوره‌های مهارت افزایی و تخصصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرید نجفی گفت: با توجه به اهمیت اشتغال دانش آموختگان پس از خروج از دانشگاه و ورود به بازار کار، دانشگاه گیلان با برگزاری ۵۳۲ دوره مهارت افزایی برای فارغ التحصیلان این دانشگاه و بر اساس گزارش معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، موفق شد رتبه نخست برگزاری دوره مهارت افزایی مراکز دانشگاهی را در بین ۹۲ دانشگاه کشور کسب کند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا فارغ التحصیلان دانشگاه گیلان پس از فارغ التحصیلی ، در حوزه تخصصی خود مشغول به کار شوند، افزود: دانشگاه گیلان با برگزاری ۴۷۵ دوره تخصصی هم در بین دانشگاه‌های کشور رتبه نخست را به دست آورد. 

فرید نجفی گفت: همچنین دانشگاه گیلان با برگزاری دوره‌های عمومی با مشارکت واحد‌های صنعتی گیلان توانست در گروه دانشگاه‌های برتر کشور قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام جهان عبدالله موحد در بابلسر
  • رتبه نخست دانشگاه گیلان در برگزاری دوره‌های مهارت افزایی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • جایگاه نخست دانشگاه گیلان در برگزاری دوره‌های مهارت افزایی و تخصصی
  • کانون چوگان، قهرمان نخستین دوره لیگ ملی چوگان
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد ابهر موفق‌ترین کانون استان زنجان شد
  • جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است
  • از اجرای دومین دوره طرح سراسری «بهار در بهار» تا برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم
  • برترین‌های اولین مسابقات دومینو جام رمضان هرمزگان معرفی شد