Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در صد و بیست‌ و یکمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ادامه داد: ایشان(احمدی نژاد) می گوید که رییس قوه قضاییه با هیئت منصفه مخالف بود و بر همین اساس یکسال و نیم نمی‌گذاشت هیئت منصفه تشکیل شود. این هم دروغ و خلاف است.

وی ادامه داد: رییس قوه قضاییه که الان دوره دومش است، دوره اولش از سال 88 شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امروز پرسیدم که گفتند در سال 88 و 89 هیئت منصفه داشتیم و جلسه هم داشتند.

اژه‌ای گفت: طبق آماری که دادند از مهر 88 تا مهر 90، جمعا 135 جلسه دادگاه مطبوعات با حضور هیئت منصفه برگزار شده است.

وی افزود: یک نکته را ایشان یا نتوانسته فهم کند یا جهت دیگری دارد، آن چیزی را که ریاست قوه قضاییه به صورت صریح و شفاف و روشن در جلسه با اعضای هیئت منصفه مطرح کردند و گفتند نظر شخصی شان و شورای نگبهان است، این بود که قاضی ملزم نیست در هر صورت نظر هیئت منصفه را اعمال کند.

سخنگوی قوه قضاییه اضافه کرد: ما یک توقف کوتاهی در سال 82 و 83 داشتیم که ربطی به دوره آیت الله آملی ندارد. آن موقع در مجلس ششم در رابطه با هیئت منصفه قانونی وضع شد که گفتند هیئت منصفه 500 نفر انتخاب شوند و از بین آن 500 نفر اعضا انتخاب شوند که یک وقفه ای انداخت که بعدا این قانون اصلاح شد.

اژه‌ای گفت: یک آقایی گفته بود که در جلسه ای که زمانی که بحران تحریم ها بوده، که مسئولان هر کدام 5 سکه دادیم و رسید نگرفتیم. دروغ محض است.

در آن تاریخ ها و قبل و بعدش، هیچ وقت جلسه ای با این ترکیب برگزار نشده است. جلساتی که برگزار شده صوت و تصویر دارد. جلسه ای که من طائب و جعفری و رییسی بوده باشیم، دروغ است و این ترکیب اصلا هیچ وقت اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: بله در زمان دولت آقای احمدی نژاد زمانی که در دولت بودم در اعیاد اسلامی، واقعا سکه می داد؛ ربع سکه یا یک سکه و فکر کنم یکبار دو سکه هم دارد. در دولت نهم به مناسبت هایی آقای احمدی نژاد به اعضای دولت و غیر دولت سکه می داد.

اگر اینها را جمع کرده و 5 تا شده، خبر ندارم اما اینکه در یک جلسه با این ترکیب سکه ای بدهند، دروغ است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان

احسان احمدی نژاد کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه‌های هواشناسی آبدانان با ۱۱۷ میلی متر، میمه ۱۱۰ و ارکواز ملکشاهی با ۱۰۵ میلی متر به ترتیب بعد از انجیره بیشترین میزان بارش باران را ثبت کرده اند و مقدار دریافت نزولات جوی ایلام در این بازه زمانی ۵۷ میلیمتر بوده است.

وی افزود: هرچند اصل سیستم امشب به تدریج از آسمان استان خارج می‌شود، اما به خاطر وجود رطوبت در جو، طی ساعاتی از فردا بارش‌های رگباری بهاری به ویژه در نواحی شمال استان رخ می‌دهد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام اضافه کرد: بارش‌های امروز موجب طغیان رودخانه‌ها و مسیل ها، آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها می‌شود.

احمدی نژاد یادآور شد: این سیستم بارشی همراه با خطر اصابت صاعقه، تکرگ، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد موقتی است.

وی ادامه داد: فردا نیز باتوجه به رگباری و بهاری بودن سیستم و بارش‌های نقطه ای، احتمال بروز آبگرفتگی موقت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل