Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ پرواز شیراز تهران شرکت هواپیمایی آتا با دو ساعت تأخیر انجام شد که با اعتراض مخاطبان ایسکانیوز همراه شد.

در همین خصوص محمد نیکنام، مدیر روابط عمومی آتا در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز گفت: پرواز حدود 2 ساعت تأخیر داشت و علت آن هم این بود که هواپیما با تأخیر از تهران بلند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هم چنین در پاسخ این سوال که پرواز قرار بود با هواپیمای ایرباس انجام شود چرا با بوئینگ جایگزین شد؟ افزود: شرکت هواپیمایی آتا هرگز نوع هواپیما را مشخص نمی کند و در سایت آتا چیزی تحت عنوان بوئینگ یا ایرباس ذکر نشده است و شاید دفاتر فروش خودشان چیزی گفته باشند و مسافرین با همان هواپیمایی که از تهران به سمت شیراز حرکت کرده بود، به تهران آمدند.

در این رابطه مخاطبان ایسکانیوز نیز که طی تماس های متعدد از تاخیر دو ساعته ی پرواز شیراز-تهران شرکت هواپیمایی آتا خبر داده بودند، گفتند:پرواز روز یکشنبه ی هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت 16:40 دقیقه از شیراز به سمت تهران صورت گیرد، پس از تاخیری بیش از دو ساعت در ساعت 20:10 شب در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

به گفته ی یکی از مسافران، زمان خرید بلیط قرار بود پرواز با هواپیمای ایرباس انجام شود اما بعد از تاخیر، هواپیما تغییر کرده و با بوئینگی که از شرکت هواپیمایی سامان قرض گرفته شد، این پرواز صورت پذیرفت.

این مسافر افزود: نوع هواپیما مشخص بوده است و دفتر فروش بلیت هواپیما را ایرباس اعلام کرده بود اما پس از تأخیر چند ساعته شرکت هواپیمایی آتا با جایگزینی یک بوئینگ، نارضایتی مسافران را بیشتر کرد. هم چنین موقع تحویل بار اتیکت هواپیمایی سامان بر روی چمدان ها وجود داشت که نشان می داد هواپیما، از شرکت خدمات هواپیمایی سامان قرض گرفته شده است.

در زیر تصویر بلیط یکی از مسافران ناراضی این پرواز مشاهده می شود که با بیش از 2 ساعت تأخیر نهایتا با هواپیمای استقراضی صورت پذیرفت.

403

تاخیر معضل همیشگی آتا بوئینگ ایرباس شیراز

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان نخستین فرودگاه دارای نظامنامه جامع فرودگاهی منطبق با پارت ADR و مقررات اجرایی آن، گواهینامه فرودگاهی دریافت می‌کند.

او گفت: این گواهینامه، فردا پنجم اردیبهشت ماه توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و جمعی از مقامات استانی و فعالان حوزه هوانوردی در محل فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز اعطا خواهد شد.

کشاورز بیان کرد: فرودگاه شیراز، پس از طی فرایند‌های مختلف تدوین نظامنامه، دستورالعمل‌های عملیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام ممیز‌های متعدد و رفع یافته‌های غیراستاندارد موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شده است.

او ادامه داد: این فرایند با همکاری کامل و سازنده دفتر مقررات فرودگاهی، پست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مدیریت ایمنی شرکت و دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان با موفقیت انجام شده است.

اخذ گواهینامه فرودگاهی که در زمره شاخص‌های توسعه خدمات و ارتقای ایمنی هوانوردی از منظر سازمان جهانی هواپیمایی کشور (ایکائو) است، یکی از الزامات ملی و بین‌المللی است که شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بابد نسبت به اخذ آن در درجه اول برای فرودگاه‌های بین‌المللی اقدام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی
  • رییس سازمان هواپیمایی : خرید جت‌ های خصوصی برای عموم آزاد است