Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@08:48:45 GMT

دستگیری سارق عتیقه فروشی کاشان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۷۱۷۲

دستگیری سارق عتیقه فروشی کاشان

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ " علی پورکاوه " با اعلام این مطلب به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی سرقت از یک مغازه عتیقه فروشی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کاشان قرار گرفت .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بلافاصله در این زمینه پرونده ای تشکیل و کارآگاهان با انجام تحقیقات وسیع و اقدامات علمی و تخصصی ، سرانجام توانستند هویت عامل این سرقت را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار است عنوان داشت:‌با شناسایی هویت متهم ماموران وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود :در بازرسی از مخفیگاه متهم بالغ بر 200 قلم عتیقه به ارزش سه میلیارد ریال کشف و پس از طی مراحل قانونی به مال باخته برگردانده شد .

این مقام مسئول در پایان به منظور پیشگیری از وقوع این گونه سرقت ها به صاحبان صنوف نسبت به رعایت توصیه های پلیسی هشدار داد و گفت: استفاده از شیشه های ضد ضربه، درهای ضد سرقت و نصب دوربین های مداربسته می تواند در پیشگیری از سرقت مؤثر باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها ۳۰ میلیارد سرقت کردند

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی محلات شهر اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی و همچنین با جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت، در نهایت هویت ۲ سارق سابقه دار را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرانجام با انجام تحقیقات میدانی گسترده مخفیگاه هر ۲ متهم در یکی از محلات سطح شهر شناسایی و سارقان قبل از هرگونه اقدامی در یک عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در سطح شهر اصفهان به ۶ منزل دستبرد زدند که در برآورد اولیه کارآگاهان مشخص شد این ۲ سارق نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده‌اند، در این خصوص تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6056396

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ سارق خشن با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح پایتخت
  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • بازداشت ۵ سارق خشن تهران
  • بازداشت ۵ سارق خشن در تهران
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • سرقت ۳۰ میلیاردی ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها
  • ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها ۳۰ میلیارد سرقت کردند
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر