Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@13:11:42 GMT

وزیر اقتصاد کارت زرد گرفت؟

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۷۲۴۱

خجسته تاکید کرد: اگر کرباسیان در صحن مجلس جواب قانع کننده ای ندهد، اعلام می کنم که از جواب وی قانع نشدم تا در صحن مجلس به وزیر برای دادن کارت زرد رای گیری شود.

به گزارش شریان نیوز، امیر خجسته نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی- اعتباری گفت: در همین زمینه از مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی سوال کردم اما وزیر نتوانست جواب قانع کننده ای بدهد و سوال برای بررسی بیشتر به صحن مجلس ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزیر اقتصاد باید در روزهای آینده با حضور در صحن مجلس به سوالات بنده پاسخ دهد، افزود: متاسفانه بانک مرکزی هیچ نظارتی بر موسسات مالی- اعتباری ندارد و مردم سرمایه های زندگی خود را به این موسسات دادند اما تکلیف این سپرده ها مشخص نیست.

نائب رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس تصریح کرد: سوال ما از کرباسیان وزیر اقتصاد این است که چطور بانک مرکزی یک خطای کوچک در بانک ها را رصد می کند و متوجه می شود اما از میلیاردها پول سپرده گذاران موسسات مالی- اعتباری بی خبر است.

خجسته تصریح کرد: اگر کرباسیان در صحن مجلس جواب قانع کننده ای ندهد، اعلام می کنم که از جواب وی قانع نشدم تا در صحن مجلس به وزیر برای دادن کارت زرد رای گیری شود.

گفتنی است کارت زرد به معنای نارضایتی مجلس از عملکرد یک وزیر است و چنانچه یک وزیر سه بار کارت زرد دریافت کند، در معرض استیضاح قرار می گیرد.

 

منبع: رجا

برچسب هامجلسامیر خجستهموسسات مالی - اعتباریمسعود کرباسیاناستیضاحوزیر اقتصاد مطالب مرتبط مهدی کرباسیان: اقتصاد را نمی‌توان دستوری اداره کرد
سرمایه گذاری ۱۵۰۰۰ میلیارد ریالی ایمیدرو در منطقه آزاد
چند دستگاه موبایل قاچاقی غیرفعال می‌شود؟
نامه وزیر صنعت به گمرک درخصوص برند مشهور کره‌ای
ترکان: طیب‌ نیا به خاطر مشکل قلبی انصراف داد
فروش اموال و دارایی های مازاد بانک ها توسط وزیر اقتصاد
برنامه وزیر اقتصاد برای تغییر مدیران عامل ۴ بانک
خبر خوش وزارت اقتصاد برای سپرده‌گذاران کاسپین
کانتینرهای نامرئی! +عکس
دیدار وزیر قطری با ظریف+تصویر

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، براساس اعلام عبدالمتین قانع، سخنگوی حکومت سرپرست طالبان، یورش یک فرد مسلح به مسجدی در غرب افغانستان ۶ کشته برجا گذاشت.

به گفته قانع یک فرد ناشناس با اسلحه گرم در مسجدی در منطقه «گذره» هرات، به روی نمازگزاران غیر نظامی آتش گشود. وی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ۶ غیر نظامی به شهادت رسیدند و یک نفر نیز زخمی شد.

هرچند هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شاخه منطقه‌ای گروه تروریستی داعش عمده تهدید امنیتی در افغانستان محسوب شده و به طور دائم جوامع شیعه‌مذهب را هدف قرار می‌دهد.

کد خبر 6092904

دیگر خبرها

  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی