Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علیرضا برخی مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین افزود:امسال در شهرستان بویین زهرا ۸۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال به ۳۷ طرح و واحد و در شهرستان قزوین ۷۸ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال به ۲۴ طرح و واحد تسهیلات ارایه شده است.

برخی اضافه کرد: در شهرستان تاکستان نیز به ۱۸ متقاضی، ۵۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال تسهیلات بهین یاب پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سهم شهرستان آبیک را از این تسهیلات ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: این میزان تسهیلات به ۹ واحد متقاضی ارایه شده است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: همچنین در شهرستان البرز ۲ فقره تسهیلات بهین یاب به میزان ۴۰۰ میلیون ریال امسال به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است و در شهرستان آوج نیز تاکنون تسهیلات پرداختی به ثبت نرسیده است.

به گفته وی، بیشترین میزان پرداخت تسهیلات با ۵۰ فقره به میزان ۱۱۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال مربوط به بانک کشاورزی بوده است و بانک‌های تجارت و ملی در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تا کنون ۸۳۶ واحد و طرح کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات بهین یاب از بانک‌ها ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

  پرداخت بیش از  ۲۳۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بخش کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره ارشاد اسلامی نیشابور گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی با محوریت فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت  تسهیلات ویژه دولتی اقدام کرد.

علیرضا سید‌ابادی  افزود: بیان کرد: در تسهیلات تبصره ۱۶، تعداد ۳۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۳۰ نفر موفق به تشکیل پرونده و دریافت وام جمعا به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند، همچنین در تبصره ۱۸ نیز تعداد ۸ نفر از نیشابور و ۳ نفر از زبرخان و ۴ نفر از میان جلگه جمعا به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند. 
 وی با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندانی که در پی ایجاد و یا توسعه شغل هنری خود بوده و دارای مستندات قابل قبول باشند، تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: هنرمندان برای اطلاع از لیست رشته هایی که شامل دریافت تسهیلات می شوند، نیاز است که به سامانه مشاغل خانگی رجوع کنند. 

دیگر خبرها

  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی