Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت خود با هوادارانش در شهر بروجرد دیدار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت خود با هوادارانش در شهر بروجرد دیدار می کند. 

این خواننده قرار است در این برنامه قطعات جدید و قدیم خود را برای مخاطبان بروجردی اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




"من و بابا"، "برای اولین بار"، "سلام آخر"، "فصل تازه"، "یه خاطره از فردا"، "عاشقانه‌ها"، "پاییز،تنهایی"، "۳۰ سالگی" از آلبوم های احسان خواجه امیری است که تا کنون منتشر شده است.

اولین کنسرت او در سال ۸۴ در کیش برگزار شد و تا کنون کنسرت‌های موفقی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده‌است.

تیراژ سریال "هشت و نیم دقیقه" آخرین اثر خواجه امیری است که در سال 95 از تلویزیون پخش شد.

کنسرت احسان خواجه امیری روز سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 آذرماه ساعت 21:00 در سالن طالقانی بروجرد برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با تشریح ترددهای مسافران از پایانه ها در ایام نوروز گفت: پیک دوم سفرها همزمان با ایام لیالی قدر در حال آغاز است که عمده این سفرها به سمت مشهد مقدس صورت می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل توکلی امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با ارائه گزارشی از آمار جابه‌جایی مسافران همزمان با آغاز سفرهای نوروزی از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین سال جاری اظهار کرد: تعداد مسافران ورودی در این ایام ۱۱۹ هزار و ۷۹۴ نفر و تعداد مسافران یا شهروندانی که از اصفهان خارج شده‌اند، ۱۴۳ هزار و ۱۰۱ نفر بوده است که از طریق ۱۰ هزار و ۴۹۶ سرویس دستگاه اتوبوس برون شهری خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین تقاضای سفرها از پایانه کاوه انجام شده است، افزود: تعداد ۷۱ هزار و ۷۰۳ نفر مسافر از پایانه کاوه به تهران، شیراز، مشهد، اهواز، یزد، شهرکرد و عمده استان‌های شمال و جنوب کشور سفر کرده‌اند؛ همچنین بسیاری از افراد سفرهای درون استانی به ویژه به زادگاه خود داشته‌اند که از این بین کاشان، شهرضا، فریدن، لنجان، گلپایگان و مبارکه سهم بیشتری از سفرهای درون استانی را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: تمام ترددها از پنج پایانه اصفهان به ۱۱۷ نقطه در سطح کشور و ۲۸ نقطه درون استانی انجام شده است که در این رابطه ۶۶۹۱ دستگاه اتوبوس به ۱۰۰ هزار و ۶۹۶ نفر مسافر برون استانی سرویس ارائه می‌دهند و سه هزار و ۸۰۵ دستگاه اتوبوس به ۳۲ هزار و ۴۰۵ نفر مسافر درون استانی سرویس ارائه داده‌اند.

بدرقه زائران امام رضا (ع) در مبدا با پرچم متبرک آستان قدس

توکلی از اجرای ۸ برنامه فرهنگی با بیش از ۸۰ اجرا در مبادی اصلی ورودی اصفهان یعنی پایانه‌ها خبر داد و اضافه کرد: مبارک خوانی، پرده‌خوانی، نقالی، تئاتر، موسیقی سنتی، موسیقی محلی از جمله این برنامه‌ها است، همچنین برای اولین بار در سطح کشور توانستیم آئین بدرقه زائران امام رضا (ع) را اصفهان انجام دهیم که در این آئین زائران با بوسیدن پرچم متبرک حضرت در پای اتوبوس حال و هوای امام رضایی پیدا می‌کنند؛ البته این آئین به‌ویژه در روزهای چهارشنبه به‌طور ویژه انجام می‌شود.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی دو هتل پایانه کاوه با ۸۴ تخت و هتل پایانه صفه با ۶۴ تخت به مسافران افزود: همچنین ۱۶ غرفه اغذیه‌فروشی در پایانه کاوه، ۴ غرفه در پایانه صفه و ۴ غرفه در پایانه‌های جی و زاینده رود به صورت شبانه روزی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در خصوص کمبود بلیت‌های اتوبوس ابراز کرد: این موضوع ارتباطی با پایانه‌های مسافربری نداشته و به اداره کل راهداری مربوط است که یکی از دلایل آن اعزام ۷ هزار دستگاه اتوبوس به سمت شرکت‌های عسلویه و جنوب کشور است که باید این دغدغه مردم رفع شود؛ به ویژه اینکه پیک دوم سفرها همزمان با ایام لیالی قدر آغاز می‌شود و عمده این سفرها به سمت مشهد مقدس صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: بنابراین لازم است ضمن تعامل با مدیران خراسان رضوی برای برگشت زائران تمهیدات لازم اتخاذ شود.

کد خبر 739901

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • قرائت متفاوت قرآن توسط احسان یاسین، خواننده معروف در برنامه محفل+ فیلم
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • محفل انس با قرآن کریم در بروجرد برگزار شد
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود