Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فرجی، درباره مصوبات جلسه امروز این شورا که با یک روز تاخیر برگزار شد، به خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، گفت: فیلم سینمایی «وقتی برگشتیم» ساخته وحید موساییان از چهارشنبه 8 آذر به جای «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی در سرگروه سینمایی «کورش» اکران می‌شود.

وی افزود: فیلم «آذر» اولین ساخته سینمایی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی از چهارشنبه 8 آذر ماه در گروه آزاد به نمایش در می‎‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی تاکید کرد: با عنایت به بعضی از اظهار نظرها در خصوص تصمیمات شورای صنفی نمایش یادآوری می‌شود که تصمیمات شورا به اتفاق آرا است.

به گزارش ایسکانیوز، شورای صنفی نمایش پس از تعطیلی رسمی روز ششم آذرماه؛ سه‌شنبه هفتم آذر تشکیل جلسه داد. در این جلسه رضا درمیشیان کارگردان فیلم «عصبانی نیستم» و محسن امیریوسفی سازنده اثر سینمایی «آشغال‌های دوست‌ داشتنی» حضور داشتند.

این دو سینماگر برای ثبت قرارداد فیلم‌هایشان در جلسه حضور یافتند که شورا به اینجا رسید که احتمالا هفته آینده باید بررسی‌های قطعی برای اکران این دو فیلم انجام شود.

پیگیری اکران فیلم های «عصبانی نیستم» و «آشغال های دوست داشتنی» به دلیل اعلام بررسی دوباره فیلم های توقیفی به منظور اکران انجام شده است و نام این دو فیلم هم در لیست آثاری که برای بررسی مجدد برای نمایش عمومی منتشر شد وجود دارد حال اما باید تا هفته آینده و تصمیم نهایی شورای صنفی نمایش برای اکران این دو فیلم صبر کرد و دید که بالاخره طلسم «عصبانی نیستم» و «آشغال های دوست داشتنی» شکسته می شود.

این در حالی است که این دو فیلم «عصبانی نیستم» و «آشغالهای دوست داشتنی» شهریور ماه سال 96 پروانه نمایش‌هایشان صادر شد.

501

آذر نیکی کریمی عصبانی نیستم غلامرضا فرجی آشغال های دوست داشتنی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود. جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد./ چندثانیه

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر
  • عملیات «وعده صادق» نمایش بازدارندگی، اقتدار و آمادگی نظامی ما بود
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • چطور از مردها تعریف کنیم؟
  • این موجودات دوست داشتنی را بخورید!
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند