Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در نامه‌هایی جداگانه به سرلشکر جعفری از حضور بموقع وی و یگان‌های سپاه برای امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، هوشنگ بازوند استاندار و ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در نامه‌هایی جداگانه به سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از اقدامات امدادی و خدمت رسانی یگان‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور بموقع آنان در منطقه قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن نامه ها به این شرح است:

سردار سرتیپ پاسدار دکتر جعفری

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و احترام، بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از حضور به موقع و صدور دستورات لازم توسط حضرتعالی جهت حمایت و امداد رسانی به حادثه دیدگان زلزله اخیر استان ابراز می نماییم.

امید آنکه تا بازگشت کامل آرامش به استان و بازسازی مناطق آسیب دیده، همچنان سایه حمایت بی‌دریغ و  الطاف ویژه حضرتعالی شامل حال آسیب دیدگان استان کرمانشاه باشد.

 

بازوند

استاندار کرمانشاه

 

سردار نجیب و فرماندهی معزز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران 

جناب سرلشکر جعفری (دام عزه العالی)

سلام علیکم

آنچه از وحدت سپاه و مردم در استان و بخصوص شهرستانهای مرزی از بدو تأسیس آن نهاد مردمی با خون تعهد گردید سالهاست با قوت و استحکام باقی و ان شاء الله باقی خواهد ماند. شایسته می‌دانم از حضور وسیع و اما بی ادعای فرماندهان، پاسداران، سربازان و نهادهای وابسته به آن فرماندهی پرتوان در منطقه زلزله زده استان کرمانشاه صمیمانه قدردانی نمایم. 

جهان شاهد بود آنچه که اتحاد سپاه و مردم بود و از این همبستگی دشمنان به لرزه افتادند که از زلزله‌ای مهیب برایشان تکان دهنده تر بود. 

امید است نظام مقدس و سپاه پرتوان و ملت ایران اسلامی پیوسته متحد و سرافراز باشند. بی شک لازم است از مدیریت وحدت محور فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف و پاسداران مخلص استان تقدیر و دعای توفیق کرد. 

 

در پناه خدا باشید

محمد محمدی

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند