Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@11:53:40 GMT

۷۲ باند قاچاق کالا در استان لرستان منهدم شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۸۴۰۷

۷۲ باند قاچاق کالا در استان لرستان منهدم شد

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: ۷۲ باند قاچاق کالا امسال در استان لرستان منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ازنا، سردار حاجی محمدمهدیان نسب ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی ازنا در جمع مسئولان شهرستان ازنا اظهار داشت: در حوزه قاچاق کالا با ایجاد 50 نقطه ایست و بازرسی موقت و ثابت در استان 60 میلیارد تومان اموال قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال 72 باند منهدم قاچاق کالا منهدم شده است، افزود: طرح ایست و بازرسی که در نقطه روستای خمه الیگودرز و کشکول دلفان به‌صورت ثابت و 48 نقطه به‌صورت موقت بسیار مؤثر واقع‌شده است.

 فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با اشاره به طرح‌های ابتکاری عنوان کرد: ما با طرح‌هایی ابتکاری می‌توانیم از وضعیت موجود خارج و به سمت بهبودی حرکت کنیم که این طرح‌ها در مناطق جرم خیز و با تخصص نیروهایی انتظامی در سطح استان شروع‌شده است که در بحث مواد مخدر برخورد با خرده‌فروشان راداریم  و یک کار جهادی در مقابل مبارزه با مواد مخدر در استان شروع‌شده است.

وی در رابطه با تحرکات دشمن در بحث غیرت زادیی بیان کرد: دشمن در حوزه غیرت زادی به‌وسیله مواد مخدر می‌خواهد غیرت و تعصب جوانان را از خانواده و جامعه بگیرد و برای فراهم کردن مواد مخدر خودشان دست به سرقت و ایجاد مشکل برای جامعه کند.

مهدیان نسب تصریح کرد: دشمن فقط در حوزه غیرت زادی از جامعه کارنکرده است و در حوزه عفت و حیا با شبک‌هایی مجازی و ماهواره‌ای می‌خواهد عفت و حیا را از جامعه ما بگیرد.

وی اظهارداشت:با اهرم امربه‌معروف در جامعه می‌توان با این تهاجمات فرهنگی مقابله کرد و ما از درون سازمان خودمان امربه‌معروف را شروع کرده‌ایم و نمی‌شود امربه‌معروف را بسیجی یا نیروی انتظامی به‌تنهایی انجام دهد بلکه باید همه ما در فرهنگ‌سازی آن در جامعه همکاری کنیم.

سرهنگ حمید نجفی جانشین فرمانده نیروی انتظامی ازنا نیز عنوان کرد: فرماندهی نیروی انتظامی ازنا برنامه حجمی و موضوعی ابلاغی را با عملکرد بسیار خوبی در شهرستان اجرا کرده است.

وی بیان کرد: در بحث کاهش جرائم در ازنا نیز در بحث سرقت در سطح شهرستان 11 درصد کاهش داشته‌ایم؛ در بحث جرائم در شهرستان در ماه مرداد 22 ، در شهریور 50 و در مهر  درصد 24 کاهش داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی امام‌جمعه شهر مؤمن آباد ازنا نیز در این مراسم گفت: نیروی انتظامی یکی از نهادهایی وابسته به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که خدمات این نهاد هم در هشت سال دفاع مقدس با بیش از هشت هزار شهید و در بحث امنیت نیز سه هزار نفر را تقدیم ملت غیور ایران کرده است.

محمد محمدی نژاد نیز ضمن تشکر از فرماندار اسبق ازنا سرهنگ پاریاد و تبریک ولایت حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: آنچه که در جامعه در بحث امنیت به چشم می‌خورد فکرها را به سمت مواد مخدر و سرقت‌ها می‌برد و کمتر امنیت و نظم جامعه که پلیس در جامعه ایجاد می‌کند دیده می‌شود.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق کالا و برابر اقدامات پلیسی، ۳ دستگاه کامیون حامل فرآورده‌های نفتی قاچاق در حال حرکت به سمت استان‌های مرزی توقیف شدند.

سردار فرشید افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این تانکر‌ها، بیش از ۱۳۰ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که با مدارک و پلمب‌های جعلی به قصد خروج از کشور حمل می‌شدند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان  تصریح کرد: در این رابطه، ۶ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان
  • باند قاچاق انسان در شهرستان مرزی تایباد منهدم شد
  • همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند
  • سیستم پایش الکترونیک نظارتی به شکل جامع ایجاد شود
  • فرمانده نیروی انتظامی یزد از کارکنان کلانتری بهاباد تجلیل کرد