Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@18:28:39 GMT

پردرآمدترین بازیگر چینی کیست؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۸۴۲۳

پردرآمدترین بازیگر چینی کیست؟ +عکس

در فهرستی که شامل اسامی ۱۰۰ بازیگر چینی است که بیشترین دستمزدها را در سینمای این کشور دریافت می‌کنند، جکی چان در راس جای گرفته است. آفتاب‌‌نیوز : در فهرستی که شامل اسامی ۱۰۰ بازیگر چینی است که بیشترین دستمزدها را در سینمای این کشور دریافت می‌کنند، جکی چان در راس جای گرفته است.

به گزارش آسوشیتدپرس، بازیگر ۶۳ ساله فیلم‌های اکشن به طور متوسط برای بازی در هر فیلم خود ۸۰ میلیون یوان (برابر با ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۷ میلیون دلار) دریافت می‌کند.

به گزارش مهر، چو یون-فات بازیگر هنگ کنگی در مکان دوم این فهرست جای دارد و اندی لاو، چائو دنگ، بو هوآنگ، چن کون، ژو زیانگ، پنگ یویان، دونی یون و بازیگر-کارگردان فیلم رکورد شکن «گرگ جنگجو ۲» ۱۰ چهره نخست این فهرست هستند.

در میان بازیگران زن یانگ می بیشترین دستمزد را دریافت کرده و در جایگاه چهاردهم فهرست جای گرفته است.

فن بینگ‌بینگ که از سوی فوربس در مکان پنجمین بازیگر با دستمزد بالا معرفی شده بود، در جایگاه نوزدهم این فهرست قرار گرفته است.

ژانگ زی‌یا بازیگر فیلم «ببر خیزان، اژدهای پنهان» در مکان سی و چهارم این فهرست جای دارد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟

تصویری از بانوی هوادرا پرسپولیسی در فضای مجازی پر بازدید شده است.

در حاشیه دیدار پرسپولیس و سپاهان یک خانم هوادار پرسپولیس به همراه فرزندش به استادیوم آمد. او که با مو‌های تراشیده مورد توجه قرار گرفته بود گفت: به دخترم قول داده بودم قبل از جلسه پنجم شـیمی درمـانی ام او را به استادیوم بیاورم. فردا شیمی درمانی دارم و حالا به استادیوم آمده ایم. کاش می‌توانستیم زمان بازی‌های آقای دایی، باقری و کاظمیان به استادیوم می‌آمدیم و تیم محبوب مان را تشویق می‌کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است تمرین دیروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. ندا نویدی‌نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی‌درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد