Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان سما مشهد به منظور امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه به مناطق غرب کشور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سما مشهد در اقداماتی خیرخواهانه و بی‌سابقه با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به هموطنان زلزله‌زده استان کرمانشاه پیام همدردی خود را به گوش آنان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محموله‌های امدادرسانی که شامل لوازم گرمایشی، پوشاک، پتو، لوازم بهداشتی، مواد غذایی، کفش، لوازم تحریر و سایر اقلام مورد نیاز است با سه دستگاه نیسان برای اعزام به مناطق آسیب‌دیده تحویل آموزش و پرورش شد؛ همچنین حدود دویست میلیون ریال کمک نقدی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان به حساب هلال احمر واریز شد.

کانون هلال احمر آموزشکده سما مشهد نیز با برپایی چادر جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی دانشجویان، کارکنان و استادان آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما را در دستور کار قرار داده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد کبادی گفت: باتوجه به وقع سیلاب در ۷ استان جنوبی کشور، از روز دوشنبه (۲۷ فروردین) تا ساعت ۶ صبح امروز (۲۹ فروردین)، ۱۲۰ تیم عملیاتی در قالب ۶ هزار امدادگر و نجاتگر به مناطق سیل زده اعزام شدند.

­

این مقام مسئول افزود: امدادگران هلال احمر در این دو روز، ۴۷ عملیات در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد انجام دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در این مدت زمان، امدادگران ۵۰ نفر گرفتار در سیل و آب‎گرفتگی را به مناطق امن منتقل کردند و ۲۱۶ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در ۲۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

­

وی افزود: نجاتگران هلال احمر با ایجاد ۳ اردوگاه در شهرستان جاسک، ۸۰ دستگاه چادر در آنجا برای اسکان اضطراری سیل زدگان برپا کردند.


کبادی گفت: امدادگران در این دو روز ۵۹ دستگاه چادر، ۲۴۹ تخته پتو، ۱۵۴ تخته موکت، یک هزار و ۱۳۳ کیلوگرم نایلون، ۵۷ بسته غذایی و ۴۱۱ قوطی کنسروجات در بین افراد متاثر توزیع کردند.

­

گفتنی است؛ هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان