Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه کمک دارویی به ارزش 45 میلیون ریال را بخشی از فعالیت های صورت گرفته برای کمک به زلزله‌زدگان از سوی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

دکتر نوذر قنبری در تشریح آخرین وضعیت واحدها و مراکز دانشگاهی و مراکز سما پس از زلزله غرب کشور اظهار کرد: «زلزله اخیری که در غرب کشور و در استان کرمانشاه به وقوع پیوست، باعث تخریب ساختمان آموزشکده سما در سرپل ذهاب شد، به طوری که امکان استفاده از این ساختمان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه کلاس های مرکز قصر شیرین تا بازسازی و تعمیرات در چادر برگزار می شود افزود: «با اختصاص کانکس فعالیت آموزشی مرکز سما سرپل ذهاب از سر گرفته شد و داشجویان سرکلاس خود حاضر شدند. ابنیه و ساختمان های مراکز روانسر، گیلانغرب و قصرشیرین نیز دچار آسیب و تخریب های جزیی شده اند.»

رئیس واحد کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در زلزله اخیر استان همواره در کنار مردم آسیب دیده زلزله بود، گفت: «تشکیل ستاد جمع آوری کمک های مردمی و واحدها، تشکیل ستاد توزیع در آموزشکده سمای سرپل ذهاب، آماده باش بسیج استادان، کارکنان و دانشجویان و گروه های جهادی و اعزام آنان برای امدادرسانی، هماهنگی و اعزام دانشجویان گروه پرستاری برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان در زلزله از اقدامات واحد کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان بود.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: «حضور گروه های متخصص روانشناسی و مشاوره در مناطق آسیب دیده از زلزله و ارائه مشاوره به بازماندگان این حادثه، چاپ و انتشار بیش از 15 هزار بروشور با موضوع روانشناسی شایعه، زلزله چیست؟ راه های کنترل استرس و چگونه با ترس و نگرانی کودکان پس از زلزله برخورد کنیم؟ همکاری متخصصان حوزه عمران و زلزله و روانشناسی دانشگاه در برنامه های رادیو و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و کمک دارویی به ارزش 45 میلیون ریال بخشی از فعالیت های صورت گرفته توسط دانشگاه آزاد اسلامی بود.»

رئیس واحد کرمانشاه درباره تعداد دانشگاهیان جان باخته در زلزله غرب کشور گفت: «متاسفانه دانشجوی مقطع دکتری حقوق واحد کرمانشاه و دانشجوی مقطع کارشناسی معماری مرکز قصرشیرین جان خود را در این حادثه از دست دادند و تعدادی از کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه آسیب دیدند.»

قنبری اظهار کرد: «نخستین محموله آب معدنی، نان و خرما از واحد کرمانشاه در مناطق زلزله زده توزیع شد و حدود 60 کامیون و کامیونت اقلام مورد نیاز و ضروری جمع آوری شده از کمک های دانشگاهیان و مردم در واحد کرمانشاه و ارسالی از سایر واحدها، مراکز و سازمان مرکزی نیز به مناطق ارسال و توسط تیم 30 نفره کارکنان مستقر در ستاد سرپل ذهاب توزیع شد.»

به گفته وی، مکان های مسقف دانشگاه برای اسکان همراهان و مصدومان بیمارستان های کرمانشاه آماده و در اختیار آنان قرار داده شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه