Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-09@05:35:24 GMT

گزینه حذف پست از نسخه دسکتاپ فیس بوک برداشته شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۹۶۴۷

گزینه حذف پست از نسخه دسکتاپ فیس بوک برداشته شد

نسخه دسکتاپ فیس بوک دستخوش یک تغییر بزرگ شده که نارضایتی کاربران را به همراه داشته است. طی این تغییر، کاربران این شبکه اجتماعی نمی‌توانند پست های اشتراک گذاری شده را حذف کنند.

کلیک: فیس بوک به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا با میلیون ها طرفدار، به طور مرتب تغییراتی در سیستم و بخش های کاربردی خود انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین تغییرات صورت گرفته از سوی فیس بوک، بسیاری از کاربران متوجه شدند که وقتی از نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی استفاده می کنند، دیگر نمی توانند پست های خود را که به اشتراک گذاشته اند، حذف کنند.

این اقدام فیس بوک به این منظور نیست که برای همیشه از حذف پست ها توسط کاربران جلوگیری کند. بلکه کاربران، دیگر نمی توانند پستی را که به اشتراک می گذارند، پاک کنند. پس جای نگرانی نیست، چرا که گزینه حذف پست هنوز در نسخه موبایل فیس بوک اجرا می شود و کاربران به راحتی می توانند پست مدنظر خود را حذف کنند.

از سوی دیگر، بسیاری از کاربران در صفحه های توییتر خود از برداشتن گزینه حذف پست در نسخه دسکتاپ فیس بوک اظهار گله‌مندی کرده‌اند.

در حال حاضر، تنها یک گزینه با نام «hide from timeline» در این شبکه اجتماعی وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد فقط پست خاصی را پنهان کند و امکان حذف کامل پست وجود ندارد.

برخی معتقدند که با توجه به این حجم از نارضایتی کاربران نمی توان آن را جز قابلیت های جدید فیس بوک دانست. عده ای نیز آن را نوعی باگ عنوان کرده‌اند، زیرا گزینه حذف پست هنوز در قسمت «Activity Log» یعنی بخشی که کاربران می توانند پست های اشتراکی را مدیریت کنند، به چشم می‌خورد.

شایان ذکر است؛ فیس بوک هنوز در مورد اینکه آیا این یک باگ است یا یک تغییر جدید، واکنشی نشان نداده است. 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه جدید بدنسازی حیوانات رسید! (+تصاویر)

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حصارکشی پارک لاله به‌زودی برداشته می‌شود/در قیطریه مسجد ساخته می‌شود اما با متراژ کمتر/ شهرداری نمی‌تواند مدعی محرمانه بودن قرارداد با چینی‌ها باشد
  • روح الامینی: باید انحصار از بازار خودرو برداشته شود
  • نسخه جدید بدنسازی حیوانات رسید! (+تصاویر)
  • انتشار نسخه جدید همراه بانک دی؛ «دی‌جت پرو»
  • رئیسی: با عملیات وعده صادق، سایه جنگ از کشور برداشته شد/ عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد/ همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است
  • راهنمای انتخاب بهترین عطر و خوشبوکننده هوا با مستر مدیت
  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود