Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی دو سال گذشته 20 نفر در محور کمربندی بروجرد جان خود را از دست داده و این محور یکی از نقاط حادثه خیز بروجرد است که تا کنون اقدامی برای رفع نواقص در این مسیر صورت نگرفته و تنها پاسکاری وظایف دیده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد مشکل کمربندی بروجرد مدتهاست ادامه دارد، در این محور هر از چند گاهی شاهد بروز تصادفاتی هستیم که منجر به فوت یا مصدوم شدن افراد می شود و تا کنون با وجود برگزاری چندین جلسه پی در پی اما اقدامی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

متاسفانه مشکل اصلی در این میان پاسکاری وظایف بین مسئولان و متولیانی است که مدتهاست این پاسکاری دیده می شود و همچنان ادامه دارد و در آن سوی شهر شاهد تصادفات پی در پی هستیم.

 

 

این روزها یکی از نقاط حادثه خیز شهر بروجرد کمربندی است که تا کنون برای رفع نواقص اقدامی صورت نگرفته و برگزاری جلسات هم بدون نتیجه مانده است.

 

 

امروز بار دیگر جلسه ای در فرمانداری برگزار شد تا برای رفع مشکلات در این محور چاره ای اندیشیده شود که ابتدا " مصطفی جعفری" دادستان بروجرد گفت: طی 2 سال اخیر 20 نفر در محور کمربندی بروجرد بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند و تعداد زیادی هم مصدوم شده اند که نیاز است برای رفع نواقص در این محور اقدام شود.

 

 

وی اضافه کرد: ورودی شهر بروجرد از سمت ملایر نیز نامناسب است و اگر فردی از کمربندی وارد شهر شود با وضعیت نامطلوبی روبرو می شود و در این میان فرقی نمی کند کمربندی جزء شهر است یا راه و شهرسازی اما می طلبد که برای رفع مشکل و کاهش تصادفات در این محور اقداماتی از سوی متولیان صورت گیرد.

 

 

به گفته وی برای رفع مشکلات در این مسیر هزینه زیادی نیاز نیست اما اگر فردی در این محور بر اثر تصادف فوت کند چند برابر هزینه برای رفع مشکل را باید به عنوان دیه پرداخت کرد و به نظر می رسد تا کنون استارت کار برای رفع مشکلات در این محور زده نشده و نیاز است اگر برای رفع نقاط حادثه خیز در این مسیر کسی اقدام نکرد متولیان و مسئولان مربوطه که کوتاهی کرده به عنوان مقصر شناسایی و معرفی شوند.

 

 

"غلامعباس یاراحمدی " سرپرست شهردار بروجرد افزود: متاسفانه ما اول کار می کنیم و بعد برای رفع مشکلات فکر می کنیم و هر کاری که با عجله انجام شود قطعا بعد از مدتی با مشکلاتی همراه است و باید برای مشکلات بارها جلسه برگزار گردد.

 

 

وی اضافه کرد: شهرداری مشغول اجرای پروژه های عمرانی در شهر است و نیاز است سایر دستگاه ها وارد عمل شوند.

 

 

سرپرست شهرداری بروجرد تصریح کرد: برخی وعده هایی می دهند و بعد از مدتی به وعده های داده شده عمل نمی کنند و هم اکنون دست شهرداری به قیر نرسیده و برای اجرای یک سری پروژه ها و اقدامات با کمبود قیر مواجه است.

 

 

در ادامه "علی ابراهیمی" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بروجرد افزود: در مسیر کمربندی بروجرد ساخت و سازهایی به صورت غیر مجاز صورت گرفته و در برخی از موارد افراد ساکن در این خانه ها و یا کودکانی در مسیر جاده قرار گرفته و ممکن است حوادثی رخ دهد.

 

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر 15 دوربین در سطح شهر بروجرد وجود دارد اما نیاز است که این دوربین ها به صورت مکانیزه باشند تا شبانه روزی تخلفات را ثبت کنند و با این کار شاهد کاهش تخلفات و تصادفات در این محور خواهیم بود.

 

 

به گفته وی طبق قانون بالای 30 فقره تصادف در یک محور به عنوان نقطه حادثه خیز شناسایی می شود و محور کمربندی یکی از نقاط حادثه خیز است که نیاز است اگر سرعت کاه هایی در این محور نصب می شود حتما استاندارد بوده و با چراغ و علائم نصب شوند تا نتیجه به همراه داشته باشد.

 

"علی کورانی فر" فرماندار بروجرد افزود: اجرای این برنامه و رفع نقاط حادثه خیز با همکاری شهرداری و راهداری باید صورت گیرد و نیاز است برای رفع مشکلات در این محور تصمیمی جدی گرفته شود.

 

 

به گفته وی متاسفانه در بروجرد برخی از مسئولین بر صندلی تکیه زده و تا کسی به سراغ انها نرود و از آنها مطالبه نکند اقدامی نمی کنند اما نیاز است متولیان و مسئولان دلسوزانه برای رفع مشکلات تلاش کنند.

 

 

فرماندار بروجرد تصریح کرد: دیده می شود سرعت گیر هایی در کمربندی زده می شود و بعد از مدتی برداشته می شود که نیاز است به صورت کارشناسی اقدام صورت گیرد و نباید رفع نقص در این مسیر را فقط به نبود قیر اختصاص داد چرا که عدم رفع نقص در این محور جان مردم را می گیرد.

 

 

وی بیان کرد: ظرف یک ماه آینده نیاز است که متولیان و شهرداری آسفالت این محدوده را انجام داده و سایر دستگاه ها نیز برای رفع مشکلات به صورت جدی وارد عمل شوند تا بعد از یک ماه در جلسه بعدی گزارشی از عملکرد خود اعلام کنند.

 

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه مرگبار در محور بروجن- شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس پلیس راه استان گفت: ساعتی پیش تصادف خودرو سواری پژو و کامیون ایسوزو در محور بروجن -شهرکرد سبب فوت دو نفر شد.

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • چهار محور در استان مسدود است
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • حادثه مرگبار در محور بروجن- شهرکرد
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات