Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی از آثار راه یافته به بخش نهایی مسابقه نقاشی به مناسبت هفته بسیج با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و نماز در نهاوند برپا شده است.

وی افزود: تعداد 120 اثر از 50 نفر از هنرمندان نقاش در دو رده سنی کودک و نوجوان و جوانان از آموزشگاه‌های نقاشی شفق، آفرینش، نگارستان راز و مدارس ملاصدرا، مائده، خدابخش بحیرایی، روح اله و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیرخانه مسابقه ارسال که از این میان 30 اثر برگزیده به بخش نهایی مسابقه انتخاب و در نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان و هنردوستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری کانون بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و مورد استقبال بی نظیر هنرمندان و علاقمندان قرار گرفت.

وی بیان کرد: این نمایشگاه از 7 آذر ماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی آماده بازدید علاقمندان و هنردوستان است.

بحیرایی افزود: مراسم اختتامیه و اهداء جوایز این مسابقه روز یکشنبه 12 آذر ماه با حضور مسئولان شهرستانی در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فساد اداری عموم جامعه را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح دوشنبه در نشست پایان سال با مدیران و اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، اظهار کرد: بنا به فرموده حضرت علی (ع) عاقل کسی است که اشکالات خود را احصاء کرده و نسبت به ترمیم و بازسازی آنها اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه آخر سال فرصت خوبی برای این مهم است، گفت: باید خود را مورد قضاوت قرار دهیم و تفکر کنیم که چه کارهایی را می‌بایست انجام می‌دادیم و چه کارهایی را نمی‌باید انجام می‌دادیم و آنها را دسته بندی کرده و به سال جدید منتقل کنیم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه هر دستگاهی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دارد، افزود: اگر هر کدام از این دبیران کار خود را خوب انجام دهند بسیاری از مشکلات آن دستگاه رفع و رجوع می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: بعضاً منکراتی در جامعه وجود دارد که مشهود است، مانند بدحجابی که باید حتماً از آن جلوگیری شود اما یک سری از منکرات را داریم که عموم جامعه را آزار می‌دهد و اذیت می‌کند و الی که در جامعه همه بدحجاب و بی حجاب نیستند.

وی افزود: آیا اگر همه با حجاب شوند و چادر سر کنند دیگر هیچ آسیبی در این مملکت وجود نخواهد داشت، قطعاً که اینگونه نخواهد بود و مشکل اصلی جامعه ما بی حالی، ناکارآمدی، فساداداری و مالی است. البته من نمی‌خواهم منکرات را اولویت بندی کنم و قبل از هر چیز تاکید کردم که باید از بی حجابی جلوگیری شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، تصریح کرد: وجدان خود را قاضی کنیم و به این فکر کنیم که جامعه از کسی که به هر دلیلی یا از سر جهر و تعمد و یا اینکه جایگاه شرعی حجاب را نمی‌داند اقدام به بی حجابی می‌کند بیشتر آسیب می بیند یا از کسی که رانت خواری، پارتی بازی و فساد اداری می‌کند؟

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه دایره معروفات و منکرات گسترده است، خاطرنشان کرد: اگر شخصی از بدو ورود به یک اداره‌ای احترام ببیند حتی اگر جواب نه هم بشنود احساس حقارت نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اساس امر به معروف و نهی از منکر احترام به حقوق یکدیگر است، گفت: مردم آزمون انتخابات را با موفقیت پشت سر گذاشتند و سال آینده دولت فعلی باید تلاش و همت خود را برای خدمت بیشتر به مردم دو چندان کند.

کد خبر 6057849

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد استان برتر در زمینه آموزش امر به معروف و نهی از منکر
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی نوروزی در ابرکوه
  • نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار نهاوند
  • فساد اداری عموم جامعه را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد
  • کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در مجومرد
  • نقاشی‌هایی برای پناه بردن به جنگل
  • هنرنمایی هنرمندان کوچک در میراث‌داری از امانت پیشینیان 
  • قانون درباره فیلمبرداری از دیگران چه می‌گوید؟
  • کانون بسیج هنرمندان آستارا در گیلان برتر شناخته شد
  • مسابقه نقاشی شرکت آب و فاضلاب استان یزد