Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@17:26:08 GMT

مراسم تودیع و معارفه فرماندار ایذه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۱۹۹۰

مراسم تودیع و معارفه فرماندار ایذه برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، این مراسم  امروز سه شنبه (۷ آذر) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری ایذه برگزار شد که طی آن «مصطفی سمالی زاده» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری معرفی و از خدمات «محسن بیرانوند» فرماندار سابق ایذه تجلیل به عمل آمد.

محسن بیراوند فرماندار سابق ایذه در جلسه تودیع و معارفه ابتدا از حسین زاده معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تشکر کرد و اظهار داشت: در ۱۴ ماه که افتخار خدمت کردن به مردم ایذه را داشتم اقداماتی صورت گرفت، که این اقدامات حاصل تلاش مجموعه هایی بود که جا دارد از استاندار محترم خوزستان تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارهایی که در شهرستان ایذه انجام شد، محصول کار جمعی است و همه به واسطه عملکرد دولت بوده، البته کارهایی نیز انجام نشده و یا کم کاری صورت گرفته که شاید تقصیر اینجانب و یا زمان، اجازه نداده است.اما انجام شده ها را بر خود می گیریم که از همه عزیران عذر خواهی می کنم.

بیرانوند گفت: تلاش هایی صورت گرفت تا شاخصه های شهرستان ارتقا پیدا کند؛ که در حوزه های بهداشت، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی کارهایی موفقی را انجام دادیم.

فرماندار سابق ایذه با بیان این که در حوزه ی آموزش و پرورش رتبه خوبی در سطح استان کسب نمودیم، گفت: در سالی که گذشت، رتبه های خوبی در حوزه آموزش و پرورش کسب شد که از جمله آنها به رتبه اول پروژه ی مهر، انجمن اولیا و رتبه نخست سواد آموزی می توان اشاره کرد.

بیرانوند که در نزد جامعه ورزش از محبوبیت خاصی برخوردار است، افزود: در بخش ورزش جزء شهرستان برتر استان خوزستان قرار گرفته ایم و قهرمانی های زیادی در رشته کشتی، ورزش های رزمی و فوتبال به دست آوردیم.

وی در ادامه افزود: در حوزه های زیر ساختی کار های خوبی انجام شد و می توان به اختصاص ۱۲ ایستگاه برق، واگذاری زمین به آلمانی جهت احداث نیروگاه، انعقاد تفاهم نامه با خارجی ها، اختصاص خانه کشتی و چند خانه بهداشت که در این موارد نیز باید از استاندار و نماینده محترم ایذه در مجلس تشکر کرد.

فرماندار سابق ایذه که ارتباط خوب و صمیمی با اصحاب رسانه نیز داشت، در پایان از این قشر زحمتکش به پاس همکاری ۱۴ ماهه در پوشش و انعکاس خبرهای فرمانداری ایذه تشکر و قدرانی نمود.

بعد از صحبت های بیراوند، حجت اسلام و المسلمین سید کمال موسوی امام‌جمعه ایذه از زحمات محسن بیرانوند تشکر کرد و برای مصطفی سمالی زاده سرپرست جدید فرمانداری ایذه آرزوی موفقیت نمود.

موسوی افزود: بیرانوند فردی بسیار صادق، مومن، متعهد و پیگیر کار های مردم بودند که جا دارد یک بار دیگر از زحمات مستمر وی تشکر و قدرانی کرد.

موسوی در ادامه ی صحبت های خود اظهار کرد: تا زمانیکه مسئول هستیم ، این مسئولیت ها در دستمان امانت است و در واقع خودمان نیز امانت هستیم.

علی حسین حسین زاده معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در ابتدا تودیع و معارفه ها و آمدن و رفتن ها را امری بسیار طبیعی دانست.

وی افزود: بسیار خوشحالم که امروز در سرزمین قوم بزرگ بختیاری هستم که فداکاری، شجاعت، آزادی خواهی و ایثار همواره در تاریخ این قوم نمود داشته است.

حسین زاده گفت: این جابجایی هایی که در دولت دوم تدبیر و امید در سطح استانداری ها، فرمانداری و بخشداری ها در حال انجام است انشالله خدمات و اقداماتش را در چارچوب آمار و ارقام رصد نکنیم.

وی تصریح کرد: در این چهار سال دوم امیدوارم با زحمات و برنامه هایی  که در سطح کلان کشور در حال پیگیری و انجام است و با پیگیری و توانمندی های استاندار، اقداماتی به خصوص در حوزه های زیر بنایی، آب، برق، راه و جاده که مهم ترین نیازهای ایذه است انجام گیرد هر چند برخی از کارهای برنامه ریزی شده اجرایی شده اند.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در مورد طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری گفت: فاز دوم این طرح از منطقه ایذه آغاز شده است که امیدواریم با توجه به نسبت جامعه روستایی شهرستان ایذه که تقریبا ۵۰ به ۵۰ است و با تقسیم بندی ۷۰ به ۳۰ کشوری فاصله دارد بخش مهمی از این جمعیت شهرستان را ، روستاییان و عشایر تشکیل می دهند و از آقای سمالی زاده سرپرست جدید فرمانداری ایذه می خواهم به عنوان یک اقدام ویژه در راستای کارها و اقدامات زیر بنایی که آغاز شده است را حتما پیگیری نماید.

مصطفی سمالی زاده سرپرست جدید فرمانداری ایذه نیز ضمن تشکر از حسن توجه و اعتماد استاندار خوزستان گفت: ایذه به عنوان یک نقطه کوهستانی و دورافتاده بوده که هیچ گونه تکیه‌ گاه اقتصادی برای این شهر در نظر گرفته نشده است. در هر کدام از شهر های خوزستان یک تکیه‌ گاه اقتصادی است در شوشتر دو کشت و صنعت بزرگ حدود ۷۰ هزار هکتار فقط زمین زیر کشت آبی داشتند.و فرصت‌ های بسیار زیاد شغلی ایجاد کردند در دزفول نیز در ده سال گذشته حدود ۸ صنعت را بردند اما شهرستان ایذه مظلوم واقع شده است.

مصطفی سمالی زاده خطاب به معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در حوزه معاونت درخواست می‌کنم یک ستادی برای رفع مشکلات ایذه تشکیل دهید که در این خصوص استاندار نیز قول همکاری دادند برای ایذه و آینده ایذه فکری شود چرا که شاه لوله انتقال نفت خوزستان از مسیر ایذه عبور می‌کند و به پالایشگاه های اصفهان، یزد ، استان های مرکزی و مرکز کشور می‌رود اینها فرصت‌ های می‌شود با توجه به اقتصاد و توسعه جدید و همکاری شما، این فضا به وجود بیاید و این ستاد برای محرومیت‌ زدایی این شهر  تشکیل شود.

در پایان، برخی از ادارات ایذه به پاس زحمات محسن بیرانوند فرماندار سابق این شهرستان لوح و هدایایی به وی اهدا کردند.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب جان ۲ نفر را در سیستان و بلوچستان گرفت

فرماندار نیکشهر سیستان و بلوچستان گفت: پس از گذشت ۴۸ ساعت از وقوع سیلاب راه دسترسی ۱۰۰ روستا در نیکشهر همچنان مسدود است.

مجیب حسنی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: به دلیل مسدود بودن راه‌های روستایی و صعب‌العبور بودن محورها، امدادرسانی در برخی از روستاهای شهرستان نیکشهر با بالگرد انجام می‌شود.

فرماندار نیکشهر گفت: پس از گذشت 48 ساعت از سیلاب در نیکشهر به دلیل نبود ابنیه فنی و ریزش کوه راه دسترسی 100 روستا در نیکشهر مسدود است.

وی افزود: سیلاب در چندین نقطه از شهرستان به خطوط مخابراتی و خطوط انتقال برق آسیب وارد کرد که در حال حاضر بخش‌های بنت و 18 روستای دهستان چاهان در خاموشی کامل و فاقد شبکه مخابراتی هستند.

حسنی گفت: به دلیل حجم بالای خسارت‌ها در حوزه راه، برق و مخابرات ، امدادرسانی به روستاها با مشکل مواجه شده است و در کانون‌های بحرانی امدادرسانی با بالگرد انجام می‌شود.

فرماندار نیکشهر ادامه داد: در منطقه عشایری هنزم و زیردان دو نفر گرفتار سیلاب شدند که پیکر بی‌جان آنها توسط نیروهای مردمی پیدا شده است.

وی از تهدید سیلاب برای بیش از 30 روستا خبر داد و گفت : سیل بند حفاظتی 10 روستا در نیکشهر تخریب شده است و با تشدید بارش‌ها و یا سامانه جدید وضعیت این مناطق بحرانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • گل والی تماشایی مطلق‌زاده به گل گهر (گل گهر 2-2 استقلال خوزستان)
  • سیلاب جان ۲ نفر را در سیستان و بلوچستان گرفت
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت