Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا-مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، رییس اداره ورزش و جوانان فردیس و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر فردیس عصر سه شنبه با حضور در منزل دو ملی پوش کاراته کای فردیسی که در مسابقات بین المللی سنگاپور موفق به کسب مدال شده بودند، از آنان تجلیل کردند.

به گزارش ایرنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه این آیین، گفت: در این مسابقات امیررضا حسین زاده در وزن منفی 65 کیلوگرم مدال طلا و محمد نوروزی در وزن منفی 84 کیلوگرم مدال نقره مسابقات جهانی سنگاپور را برای ایران به ارمغان آوردند که هر دو ورزشکار در سبک 'شیتوریو شوکوکای' از استان البرز اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر غفرانی افزود: در این رقابت ها تیم های منتخب 14 کشور حضور داشتند که تیم منتخب سبک شیتوریو شوکوکای یونیون ایران با کسب 9 مدال طلا، 7 نقره و 14 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص همایش دو چرخه سواری در شهرستان فردیس برگزار شد، گفت: این پویش با هدف کاهش تردد خودروها و کاهش آلودگی هوا، ارتقاء سطح فرهنگ حفظ محیط زیست و ترویج استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در استان آغاز شده است.
غفرانی ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان برای توسعه شهرهای سالم، توسعه فرهنگ پیاده روی، کاهش آلودگی صورتی و افزایش ظرفیت تردد معابر خودرو را از دیگر اهداف این پویش بیان کرد.
وی افزود : سی هفته است سه شنبه های بدون خودرو در استان آغاز شده و ما در نظر داریم برای تشویق بیشتر کارمندان ادارت با همکاری تولید کنندگان ، دوچرخه را به صورت اقساط و با تخفیف ویژه در اختیار پرسنل قرار دهیم که این پویش با استقبال بیشتری در سطح استان برگزار شود .
وی اظهار داشت: در سه شنبه بدون خودرو این هفته دوچرخه سواران مسیر فرمانداری فردیس تا گلزار شهدای سرحد آباد را رکاب زدند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز

محمد جهانشاهی گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی و ضرورت صیانت از سفره های زیر زمینی ، امسال نیز طرح شناسایی و انسداد چاههای غیر مجاز آب در استان البرز به ویژه دشت های کرج و فردیس تشدید شده است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از هدررفت آب ها تاکنون ۳۴۰ حلقه چاه آب مجاز در شهرستان های کرج و فردیس به کنتورهای هوشمند مجهز شده است.

جهانشاهی افزود: سال گذشته ۸۰ دستگاه حفاری غیر مجاز چاه در ۲ شهرستان کرج و فردیس جمع آوری و توقیف شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان های کرج و فردیس گفت: ۲۲ تیم ویژه شناسایی چاه های غیر مجاز و ناظر بر منابع آب سطحی و زیر زمینی در استان البرز فعال شده که بیشتر آن ها در کرج و فردیس مشغول پایش منابع آبی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم