Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی النشره لبنان، مجمع علمای جبل عامل لبنان اصرار مقامات رژیم آل خلیفه بر استمرار محاصره نظامی منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین، را محکوم کرد.

مجمع علمای جبل عامل لبنان اقدامات جنایتکارانه رژیم آل خلیفه در حق مردم باصلابت بحرین و چهره دینی و انقلابی آنها یعنی آیت الله شیخ عیسی قاسم را که سلامتی اش در خطر است، محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع علمای جبل عامل لبنان تصریح کرد: پافشاری مقامات بحرین بر این که زندگی این رهبر ملی را به سطحی خطرناک برسانند، تاییدی قطعی از سوی نظام آل خلیفه بر قتل تدریجی این شخصیت بزرگ است که عمر خود را در راه خدمت به اسلام گذرانده است. در حقیقت این اقدام بیانگر ورشکستگی نظام آل خلیفه در برابر خواسته های مشروع و به حق مردم بحرین و رهبر مدبر و حکیم آنهاست.

انتهای پیام/

محکومیت محاصره بیت شیخ عیسی قاسم از سوی مجمع علمای جبل عامل لبنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ گل چیپ عیسی به آلومینیوم

در جریان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، مهمان تهرانی با یک گل از حریف پیش بود تا اینکه در دقیقه 25، عیسی آل‌کثیر با یک ضربه چیپ و فنی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دریافت 17 MB

   

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • ویدیو/ گل چیپ عیسی به آلومینیوم
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس