Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - عطا عیدمحمدی بازیکن و مربی سال های گذشته تیم ملی بسکتبال کشورمان و از پیشکسوتان گنبدی این ورزش، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا، عطا عیدمحمدی امروز (سه شنبه) به علت بیماری دار فانی را وداع گفت و پیکر وی عصر امروز در آرامگاه مسلمین گنبد در جوار عیدگاه اهل سنت این شهرستان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی فارغ التحصیل دانشکده علوم ورزش تهران با مدرک کارشناسی بود و از سال 1354 تا 1361 به مدت هفت سال عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود.
عیدمحمدی از سال 1367 به مدت چهار سال به عنوان مربی تیم ملی امید و بزرگسالان بود و حدود چهار سال نیز به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان فعالیت کرد و در سال 79 با این تیم مقام سوم سوپر لیگ کشور را کسب کرد.
عطا عیدمحمدی در طول فعالیت ورزشی خود با تیم های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مازندران چندین بار قهرمان کشور شده و موفق می شود تیم بسکتبال گنبد را از زیر گروه تا سوپر لیگ کشور ارتقا دهد.
3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی

ایسنا/یزد رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد از برگزاری مراسم روز ملی هنرهای نمایشی با اجرای برنامه‌های متنوع در سال نو در حضور هنردوستان و مهمانان نوروزی شهر میراث جهانی یزد خبر داد.

علی جاور در گفت‌وگو با ایسنا در این باره تصریح کرد: شامگاه هفتم فروردین ماه به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با برگزاری مراسمی پرشور با حضور مهمانان نوروزی از پیشکسوتان و فعالان تئاتر این دیار تجلیل شد.

وی گفت: در این مراسم که با حضور مسئولان استان در محل بازارچه تاریخی چارسوق در مجاورت مسجد جامع کبیر شهر تاریخی یزد برگزار شد، از «حیدر نیک آئین» و «محمدرضا صارمی» به عنوان پیشکسوتان خوشنام تئاتر استان،‌ «مجتبی لاله زاری»، «ریحانه خواجه منصوری» و «الهه کیانفر» به عنوان فعالان نمایشی استان و همچنین از «سیدمحمد مهدی مدرسی زاده» بازیگر روشندل فعال تئاتر و سرپرست گروه جامعه نابینایان تئاتر استان تجلیل شد.

جاور خاطرنشان کرد: این مراسم با اجرای برنامه‎‌های هنری ایرانی مانند اجرای برنامه‌‎های نقالی توسط «ملیکا شیخ العارفین» از بافق، و  برنامه دیگری توسط «سید علی موسوی»، برنامه خیمه شب بازی با اجرای ابویی از هنرمندان مهریز و غیره برای مخاطبان همراه بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا
  • گردهمایی پهلوانان و پیشکسوتان باستانی کار زورخانه علی ابن ابی طالب اردبیل
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • بزرگترین آب انبار تک گنبدی ایران در قزوین + فیلم