Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- رییس و اعضای گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کوبا از مرکز مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی هاوانا بازدید کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خانه ملت، محمدرضا منصوری رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کوبا که در رأس هیأتی از اعضا این گروه دوستی پارلمانی به هاوانا سفر کرده است از مرکز مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی هاوانا دیدار و با دکتر «هرارد وگیلن» رئیس این مرکز پیرامون همکاریهای مشترک تحقیقات و علمی در این زمینه بحث و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز ژنتیک و بیوتکنولوژی کوبا علیرغم تحریم های اعمال شده آمریکا علیه این کشور توانسته است در حوزه‌های علمی ژنتیک ، تولید دارو و واکسن در مقابله و پیشگیری از سرطان معده ، کبد و عفونت های مزمن به نتایج علمی خوبی برسد و در آینده نزدیک تولید واکسن و دارو های پیشگیری از بیماری های فوق را شروع کند.
به گزارش خانه ملت، همکاریهای علمی و تحقیقاتی میان این مرکز با وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران و برخی موسسات تحقیقاتی پزشکی در ایران برقرار می باشد.
سیام**3070**1449**تنظیم کننده: داود نخکوب نیاسر**انتشار دهنده: امیر کاردان راد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا

پرچم ایران در تجمع حمایت از فلسطین در دانشگاه دولتی ارواین کالیفرنیا به اهتراز درآمد. این تصویر را خبرگزاری آمریکایی Getty Images به اشتراک گذاشته است.

دیگر خبرها

  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!