Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید دانیال محبی روز سه شنبه در دیدار با معتمدان شیعه و سنی سیستان با اشاره به همجواری این منطقه با کشور افغانستان اظهار داشت: معتمدان منطقه با تعامل و ایفای نقش بی بدیل خود می توانند زمینه ایجاد ارتباطات مستحکم منطقه ای را فراهم کنند.
وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ارتباطات مناسب و ایجاد پیوندهای عاطفی حق آبه سیستان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تلاش خواهیم کرد در زمینه بهداشت و درمان به کشور افغانستان خدمات مورد نیاز را ارائه کنیم.
وی گفت: با توجه به مسئولیت قبلی ام در سیستان و بلوچستان همواره به یاد مردم این استان و مسائل و مشکلات مربوط به آنان بوده ام.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علاقه مندی به مردم این استان و محبت های آنان سرمایه با ارزشی است و تلاش خواهم کرد آن را پاس بدارم.
محبی با اشاره به سفر رئیس جمهوری در آینده ای نزدیک به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان همواره مورد توجه رئیس جمهوری و هیات دولت بوده است و دولت تلاش داشته تا در مسیر تحول منطقه گام بردارد.
وی حضور گرم و پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهوری را به پاس این توجهات خواستار شد.
3213**3042 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: وزارت کار در سال جاری با اجرای برنامه هایی تلاش خواهد کرد دغدغه جامعه کارگری درباره امنیت شغلی را رفع کند.

خلیل‌احمد سلامی امروز سه شنبه در جشن روز کارگر که به میزبانی تشکیلات خانه کارگر استان برگزار شد، اظهار کرد: قشر پر تلاش کارگری در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال قرار دارد.

وی افزود: در این جنگ نابرابر که بواسطه تحریم‌های ظالمانه به ایران عزیز تحمیل شده است، کارگران و کارفرمایان همت و تلاش خود را برای خودکفایی کشور بکار گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به جایگاه کارگران در دین مبین اسلام اشاره و ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق وظایف ذاتی خود و راهبری منویات مقام معظم رهبری، ارتقای وضعیت معیشتی و تأمین امنیت شغلی قشر کارگری را امسال دنبال می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان