Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران حجت‌الاسلام حسن روحانی امشب در گفت‌وگوی تلویزیونی خود با اشاره به وقوع زلزله در کرمانشاه گفت: از همه آنهایی که دست‌اندرکار کمک به مردم کرمانشاه بودند اعم از مردم، مقامات دولتی، نیروهای مسلح و تمام نیروها تشکر می‌کنم. زلزله 7.3 ریشتری در سال‌های اخیر در کشور نداشته‌ایم و این زلزله بسیار شدید بود و چون در شب به وقوع پیوست، کار امدادرسانی را سخت‌تر کرد و برق، آب و گاز و راه‌های ارتباطی نیز دچار مشکل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: اما مردم به هم یاری دادند و امدادگران هم وارد کار شدند و حدود 2700 نفر از زیر آوار نجات یافتند. بیش از 7 هزار نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند. من در روز دوم زلزله به منطقه رفتم. مصیبت و مشکلات با اینکه زیاد بود اما روحیه مردم خوب بود و آنها از مسوولان تقاضای به حق آب و چادر داشتند که به سرعت این نیازمندی‌های اولیه به مردم رسید.

روحانی ادامه داد: همه پزشکان و پرستاران بیمارستان‌ها 48 ساعته کار می‌کردند و 1550 عمل در 24 ساعت اول انجام شد. وزارت کشور، ستاد بحران، هلال‌احمر، وزارت بهداشت، نیروهای مسلح و مردم بسیار خوب عمل کردند و خوب است صداوسیما خدمات دولت و مردم را با سایر کشورها ازجمله کشورهای اروپایی و آمریکایی مقایسه کنند. من در زلزله رودبار و بم هم بودم و کمک‌رسانی این بار بهتر از دفعات قبل بود و مردم نقص دولت را جبران کردند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اکنون در مرحله اسکان موقت هستیم خاطرنشان کرد: دولت اجاره منازل زلزله‌زدگان را پرداخت می‌کند و کانکس‌ها هم به سرعت ساخته می‌شود. برای اولین بار همه بودجه لازم برای امدادرسانی بلافاصله در هیات دولت تصویب شد و 50 درصد آن هم در اختیار ارگان‌های امدادرسان قرار گرفت.

ادامه دارد...

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه. من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899978

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • ببینید | دیدار چهره به چهره وزرا با مردم
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند