Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛  فرماندهی سپاه ناحیه دزفول سرهنگ پاسدار محتشمی‌راد با همراهی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ثارالله ستوان‌دوم پاسدار امین ولایتی و جمعی از بسیجیان پایگاه بسیج سیدالشهدا .ع. از خانواده شهید پاسدار امیر شاهوارپور در شهر صفی‌آباد دزفول دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی پدر شهید شاهوارپور برای حاضرین از خصوصیات آن شهید والامقام بیان کرد و نماز اول وقت، تبعیت از امام راحل و ولایتمداری را از جمله ویژگی های شهید پاسدار امیر شاهوارپور بر شمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار محتشمی‌راد نیز در این دیدار سخنانی ایراد کرد و ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز امامت و ولایت حضرت ولی‌عصر (عج) یاد شهدای والا مقام صفی‌آباد را زنده داشت و اظهار کرد: شهید عزیز شما ان شاالله با امام حسین .ع. محشور است و به فرموده کلام خدا نزد پروردگار متنعم است. امیدوارم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و شرمنده خون پاک آنان نباشیم.

در پایان این دیدار از طرف سپاه ناحیه دزفول و حوزه مقاومت بسیج ثارالله لوح یابودی به پدر گرامی سردار حسن شاهوارپور و شهید پاسدار امیر شاهوارپور اهدا گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت وگو کرد.

در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند.

در این ملاقات ژنرال 《روسلان ژاک سیلیکوف》 وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزرای دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملاً آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی است.

در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

کد خبر 6089370 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی