Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی "یاوران سلامت" دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این گروه جهادی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و بهداری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه خدمات درمانی رایگان به زندانیان ارائه می‌کند.

نادر میری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج، گروه جهادی "ولایت، یاوران سلامت امنیت و آرامش" دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با انجام هماهنگی‌های قبلی در محل زندان مرکزی زاهدان حضور یافتند و تعداد 200 بسته خدمات پزشکی، چشم‌پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان در بازداشتگاه ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول گروه جهادی "ولایت، یاوران سلامت امنیت و آرامش" افزود: این اقدام خیرخواهانه که با هدف ترویج فرهنگ بسیجی و‌ گرامیداشت یاد و‌ خاطره شهدای گرانقدر عرصه سلامت و امنیت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از مدت‌ها قبل آغاز شده، در هفته بسیج نیز ادامه یافته و در طول سال نیز مستمر خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود و در قبال آن هیچگونه هزینه‌ای از مددجویان دریافت نمی‌شود، گفت: برای آن دسته از بیماران که نیاز به اقدامات تکمیلی درمان دارند تشکیل پرونده انجام می‌شود و درمان آنان با هماهنگی مسئولین اداره زندان‌های استان ادامه می‌یابد.

میری خاطرنشان کرد: همکاری‌های اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان و‌ بهداری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با گروه‌های جهادی جای تقدیر ویژه دارد.

انتهای پیام/

R7843/P1361/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد