Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@23:14:54 GMT

برگزاری مسابقه حافظ خوانی در آستانه شب یلدا

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۵۵۲۳

برگزاری مسابقه حافظ خوانی در آستانه شب یلدا

به گزارش ایسکانیوز از موسسه انتشارات نوین کتاب گویا، در آستانه بلندترین شب سال «شب یلدا» و به رسم حافظ خوانی این شب، مسابقه «حافظ‌خوانی» برگزار کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ساعت ۲۴ پنج شنبه ۳۰ آذر ۹۶ غزل‌خوانی خود را در قالب صوتی و یا کلیپ‌ ویدئویی، به همراه مشخصات صاحب اثر (نام و نام خانوادگی – سن – شهر محل سکونت) از طریق کانال تلگرامی نوین کتاب گویا به نشانی novinketabgooya@ یا پست الکترونیکی novinketabegooya@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com ارسال کنند.

برای شرکت در این مسابقه هر اثر تولیدی می‌بایست در برگیرنده یک غزل کامل از دیوان حضرت حافظ شیرازی باشد و البته انتخاب غزل آزاد و با نظر و علاقه‌ شرکت‌کننده است.

همچنین استفاده از موسیقی یا بهره بردن از روش‌های خلاقانه آزاد است و شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کند و نوین کتاب گویا فایل‌های دریافتی با کیفیت را با ذکر نام شرکت‌کننده در کانال تلگرامی یا سایر فضاهای مجازی خود منتشر خواهد کرد.

بر این اساس داوران این مسابقه بر مبنای خوانش صحیح ابیات، انتقال صحیح حس شعر با استفاده از شیوه روایی درست و ارائه شیوه‌های خلاقانه و نو برای اجرای صوتی یا ویدئویی به بررسی این آثار خواهند پرداخت.

502

شب یلدا حافظ خوانی غزل‌خوانی کانال تلگرامی نوین کتاب گویا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)



منبع:پیج tarfand_khanehdari_

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت کیک یلدا با طرح هندوانه (فیلم) با این کیک هندوانه‌ای مهمان‌های یلدایی را غافلگیر کنید (فیلم) هندوانه شب یلدا را به این روش جذاب برش و تزئین کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (1 اردیبهشت)
  • تقدیر از ۲۱ حافظ قران هرمزگانی
  • بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (31 فروردین)
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 فروردین)
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران