Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@05:17:20 GMT

قیمت فروش مسکن در تهران از ۲ تا ۱۰ میلیون

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۶۶۶۱

قیمت فروش مسکن در تهران از ۲ تا ۱۰ میلیون

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بر اساس آمار بانک مرکزی بیشترین قیمت فروش مسکن مربوط به منطقه یک پایتخت است. در این منطقه متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی 10 میلیون و 272 هزار تومان است. متوسط قیمت فروش مسکن (هرمترمربع) در منطقه 3 بالغ بر 8 میلیون و 489 هزار تومان است و این نرخ برای منطقه دو 7 میلیون و 235 هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مناطق 4، 5 و 6 به ترتیب قیمت فروش هر مترمربع واحد مسکونی به ترتیب 5 میلیون و 78 هزار تومان، 5 میلیون و 647 هزار تومان و 6 میلیون و 505 هزار تومان است.

قیمت فروش هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی در مناطق 7 و 8 به ترتیب 4.5 و 4.6 میلیون تومان است. متوسط قیمت فروش در مناطق 9، 10، 11، و 12 حدود 3.2 میلیون تومان است؛ در این مناطق به ترتیب قیمت فروش هر مترمربع واحد مسکونی 3.1 میلیون تومان، 3.1، 3.5 و 3.2 میلیون تومان اعلام شده است.

در مناطق 13، 14، 15، 16 و 17 نیز قیمت فروش هر مترمربع مسکن به ترتیب چهار میلیون و 322 هزار تومان، 3 میلیون و 694 هزار تومان، 2 میلیون و 868 هزار تومان، 2 میلیون و 677 هزار تومان و 2میلیون و 534 هزار تومان است.
در منطقه 19 نرخ متوسط فروش هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی 2 میلیون و 757 هزار تومان است. نرخ فروش مسکن در منطقه 20 به ازای هر مترمربع در جدیدترین آمار بانک مرکزی 2 میلیون و 647 هزار و در منطقه 21 و 22 به ترتیب 3 میلیون و 396 و 4 میلیون و 417 هزار تومان اعلام شده است. منطقه 18 نیز با متوسط قیمت فروش هر مترمربع 2 میلیون و 369 هزار تومان کمترین نرخ در بین مناطقه 22 گانه پایتخت در آبان‌ماه سال جاری را داشته است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان

پویا تابعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی، اظهار داشت: از سال ۸۴ تا قبل از دولت سیزدهم حدود ۱۹۴ هزار مترمربع در روستاها انجام شده است.

وی عنوان کرد: این در حالی است که در دولت سیزدهم و همچنین با احتساب برنامه امسال که حدود ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت بوده، دو میلیون و ۴۷۵ هزار مترمربع آسفالت روستاها انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی در لرستان، بیان داشت: از سال ۹۶ تا قبل از دولت سیزدهم ۲۶۴ طرح هادی بازنگری شده، این در حالی است که در سه سال اخیر طرح هادی ۵۳۸ روستا بازنگری شده است.

تابعی با بیان اینکه این عدد دوبرابر دولت قبلی است، گفت: همچنین تا قبل از دولت سیزدهم، طرح هادی در ۵۴۰ روستای استان اجرا شده بود و این در حالی است که طی دولت سیزدهم طرح هادی در ۴۴۰ روستای استان اجرا شده است.

وی افزود: همچنین در بحث حساب ۱۰۰ امام و کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومان، طی سال گذشته ۲۶۰ واحد مسکونی را تعمیر و یا احداث کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده به‌صورت بلاعوض دراین‌رابطه حدود ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 6080453

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی با نرخ‌های نجومی
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن با نرخ‌های نجومی
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان