Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت ۳۰ برنامه فرهنگی و مذهبی در شهرستان زابل برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اوشیدا؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در هشتاد و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی به همت اداره تبلیغات اسلامی زابل با موضوع برنامه ریزی مراسمات نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان(عج) و هفته وحدت در محل فرمانداری با حضور مسئولین ادارات و اعضا ستاد ساماندهی برگزار شد، عنوان کرد: از مصوبات گذشته و از مساعدت و همکاری دستگاه‌های دولتی در برگزاری اجتماعات و عزاداری‌های محرم و صفر و اعزام کاروان‌ها به مشهد مقدس تقدیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین محسن عارفی بیان داشت: در هفته آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) و هفته وحدت ۳۰ برنامه مذهبی در قالب گفتمان‌های دینی و جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ و جشن و مسابقه های کتابخوانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت امام عصر(عج) به بیش از ۱۰۰ نفر هدایا و یادبودی اهدا خواهد شد، تصریح کرد: بیشتر این برنامه‌ها در حاشیه شهر زابل انجام خواهد شد.

حجت الاسلام عارفی وحدت و برادری بین فرق اسلامی را در ایران اسلامی مثال زدنی دانست و تاکید کرد: به رغم فتنه و دسیسه های دشمنان و افراطیان، اقوام شیعه و سنی و ائمه جمعه و علما دو مذهب با بصیرت و روحیه انقلابی گری در کنار هم زندگی مسالمت آمیز دارند.

وی اذعان داشت: حرکت و همایش های جمعی برادران شیعه و سنی به ویژا علما و تاثیر گذاران مذاهب اسلامی نقش اساسی در خنثی سازی نقشه های شوم استکبار جهانی دارد.

فرماندار ویژه زابل در این جلسه ضمن تشکر از برنامه های چشم گیر مراسمات عزاداری گفت: در سال‌های اخیر تمامی مناسبتهای تقویمی اعم از مناسبت های ملی و مذهبی از سوی اداره تبلیغات اسلامی زابل به نحو نیکو برنامه ریزی شده است.

هوشنگ ناظری ادامه داد: اجتماعات و همایش های عزاداری که در ماه محرم و صفر به صورت زنده از رسانه ها پخش شد بسیار خوب بود.

وی تاکید کرد: برگزاری همایش های مذهبی و فرهنگی رونق بیشتری گیرد که در این راستا می توان از ارزیابی نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته بهره برد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال جاری، طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۷۰ گروه عملیاتی در شهرستان‌های محل برگزاری نوبت اول آزمون سراسری و ۴۰۰ نفر پرسنل در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: از روز‌های قبل از برگزاری آزمون، چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل می‌شوند.

او اظهارکرد: گروه‌های ویژه عملیاتی همچنین تا پایان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در نقاط مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲