Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیر روابط عمومی انتقال خون استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ذخایر خونی استان تکمیل است و در صورت نیاز به گروه های خونی از داوطلبان ثبت‌نام شده به صورت پیامک دعوت خواهد شد.

یدالله نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در حال حاضر گروه های خونی به حد کفایت وجود دارد  و سازمان انتقال خون در صورت نیاز به گروه های خونی مختلف از داوطلبینی که جهت اینکار ثبت نام کرده اند، به صورت پیامک دعوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی انتقال خون استان کرمانشاه ابراز داشت:  البته با توجه به اینکه گروه های خونی بیشترین استفاده را دارند، در صورت نیاز اولویت اهدا با کسانی است، که گروه خونی منفی دارند.

نوری، از تمام افرادی که شرایط اهداء خون را دارند درخواست کرد که با توجه به ذخایر خونی موجود به مرور برای ثبت نام مراجعه کنند تا در صورت نیاز با پیامک به آنها اطلاع داده شود.

مدیر روابط عمومی انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: افرادی که آمادگی دارند به مراکز انتقال خون واقع در خیابان منزه و همچنین بلوار بنت الهدی صدر مقابل فرمانداری مراجعه کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود
  • باکتری روده گروه‌های خونی را حذف می‌کند/ تولید خون اهدایی جهانی