Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قاین از جناح بندی سیاسی کلاس های دانشگاه توسط برخی اساتید در نشست با نماینده مجلس اعلام نارضایتی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم قائن ، شب گذشته نشست انقلابیون جوان ،با حضور نماینده مردم قاینات و زیرکوه وجمعی ازدانشجویان دانشگاههای قاین به همت بسیج دانشجویی شهید مفتح در سالن  آمفی تئاتر دانشگاه پیام نوربرگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست 4نفر از دانشجویان به نمایندگی از سایر دانشجویان به بیان مشکلات ودرخواستهای خود از نماینده ومسئولینی که دراین نشست حضور داشتند پرداختند.

نازنده از دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قاین با اشاره به موضوع زلزله اخیر در کرمانشاه در کشور ما بسیاری از مسائل را سیاسی کردند وحتیاز زلزله هم نگذشتند.

این دانشجوبه قرارداد توتال وبدعهدی هایش اشاره کرد وگفت: دراین قرارداد هم مردم را نامحرم دانستند واین جای بسی گلایه از مسئولین رادارد.

وی درادامه خطاب به نماینده قاینات وزیرکوه گفت: در زمان انتخابات گفته بودید مرا راحت می توانید پیدا کنید اما اینک پیدا کردن شما هم برای ما سخت شده است

وی ادامه داد: یکی ازشعارهای انتخابی شما طرح فولاد بود اما این طرح هنوز به مذاق مردم منطقه خوش نیامده است.

این دانشجو از دیگر مطالبات را موضوع راه آهن مطرح کرد واین که در خبرها شنیده شده است که قاینات در این طرح جدا ومسیر تغییر کرده است آیااین موضوع صحت دارد؟

نازنده ادامه داد: در جلسه دانشجویان که با شما داشتیم هر مسئله ای را مطرح کردیم شما گفتید حل می شود ونه تنها هیچ مشکلی حل نشد بلکه روز به روز اضافه هم شد.

 

وی باگلایه از وضعیت دانشگاه بزرگمهر گفت: برای توسعه دانشگاهی شهرستان با توجه به اینکه عضو کمیسیون آموزش هستید تاکنون چه اقدامی داشته اید ؟شما که دراین کمیسیون عضو هستید باید نهایت تلاش وخدمت را به دانشگاه های شهرستان داشته باشید.

آیا از مشکلات صنفی دانشگاه ما خبر دارید؟

آیا از وضعیت خیابان ابوالمفاخر که منتهی به دانشگاه می شود اطلاع دارید که گاها برخی از دانشجویان در این مسیر احساس ناامنی می کنند ؟

مجللی از دانشجویان دانشکده پرستاری قاین نیز از وضعیت قدیمی بودن ساختمان دانشکده پرستاری که در بیمارستان قدیم قاین مستقر است گلایه کرد وگفت: هرچند به همت مسئولین پرتلاش یک سری تعمیراتی دراین دانشکده انجام شده وبرخی از ساختمان ها در حال ساخت واضافه شدن هستند اما با توجه به این که شهرستان قاینات یک منطقه زلزله خیز است بیم آن داریم که نکند سقف این دانشکده خدایی نکرده بر سر دانشجویان بر اثر یک حادثه طبیعی به دلیل ایمن نبودن خراب شود وخواسته ما تامین یک ساختمان جدید ومقاوم است.

وی نداشتن خوابگاه مستقل برای دانشجویان پسر،نداشتن یک سالن ورزشی مناسب در دانشکده ،نداشتن کتابخانه مستقل وبزرگ  در دانشکده،طرحی بودن اکثر اساتید دانشکده ،نبودن یک کتابفروشی به روز در سطح شهر،نبودن امکانات  مناسب ویژه جوانان در شهرو.. را از مشکلات پیش رو اعلام کرد.

احمدی یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه بزرگمهر نیز به مشکل بالابودن اجاره در سطح شهر قاین وافزایش دوبرابر آن نسبت به سال گذشته اشاره کرد وگفت:ما دانشجویان یکی از دغدغه های اصلی ما درس خواندن است وکیلومترها را برای این موضوع پیموده ایم اما دراین شهر وبه خصوص وقتی عنوان می شود دانشجو هستیم اجاره یه اتاق سرسام آور است واین برای ما دغدغه شده است.

وی به تشکیل شوراهای خاص دانشجویی اشاره کرد وگفت: پیشنها ما این است که شورای خاص از دانشجویان تشکیل ومشکلات پیش رو هر چند بار در جلساتی به سمع ونظر نماینده شهرستان برسد .

این دانشجوی دانشگاه بزرگمهر قاین به جناح بندی برخی اساتید در دانشگاهها اشاره کرد وگفت:در کلاس ها شاهد هستیم که برخی اساتید کلاسها ودانشجویان را جناح بندی می کنند وخواسته ما پیگیری این مسائل است که آیا کلاس درس هم جای جناح وجناح بندی است؟

وی به موضوع عدم نظارت دقیق بر بودجه های تخصیص یافته به دانشگاهها اشاره کرد وگفت:اعتبارات خوبی به دانشگاهها داده می شود اما درست ودر مسیر خودش خرج نمی شود

نادری یکی دیگر از دانشجویان بزرگمهر نیز فرصت را غنیمت شمرد وبه گلایه از مسئولین دانشگاه بزرگمهر پرداخت وگفت: برخی مسئولین دانشگاه حتی از نگهبان دم در تا مسئولین رده بالاتر با دانشجویان برخورد خوبی ندارند وبه عنوان یک برده به دانشجو نگاه  می کنند.

 وی عدم همکاری برخی مسئولین با انجمن های دانشگاهی را از دیگر موارد مطرح کرد وگفت: عزم راسخی برای فعالیت های دانشجویی وجود ندارد

نادری از وضعیت سلف سرویس دانشگاه ،نداشتن یک سالن آمفی تئاتر،عدم تخصص گرایی افراد در مسئولیت های دانشگاهی اشاره کرد وگفت:وضعیت رفاهی دانشجویان در دانشگاه مناسب نیست .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش شبکه سی ان ان، دانشجویان دانشگاه کلمبیا ضمن ادامه اردوی اعتراضی خود در محوطه دانشگاه از مسئولان این دانشگاه خواستند که از واگذاری هر گونه پروژه به شرکت های دارای روابط با اسرائیل، اجتناب کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

چند روز پیش مقامات دانشگاه از پلیس نیویورک خواستند تا برای پراکنده کردن این اردوی اعتراضی دانشجویان وارد محوطه دانشگاه شود. ورودی که منجر به بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو و تعلیق تعدادی از آنان از سوی پلیس شد.

خاخام باکلر که با طرح آموزش یهودیان اتحادیه ارتدوکس دانشگاه کلمبیا همکاری می‌کند، به بیش از ۳۰۰ دانشجوی یهودی توصیه کرد که بهتر است تا زمانی که دانشگاه کلمبیا و پلیس نیویورک امنیت آنها را تامین نکرده، در خانه‌های خود بمانند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 دانشگاه کلمبیا نیز به علت تشدید تنش‌ها کلاس‌های حضوری خود را لغو کرد.

برخی مسئولان دانشگاه کلمبیا هم به نوبه خود بیانیه ای منتشر و اعلام کردند تا زمانی که تظاهرات کنندگان در عملکرد دانشگاه تداخل ایجاد نکرده و سایر دانشجویان را مرعوب نکنند، دانشجویان حق دارند در محوطه دانشگاه دست به اعتراض بزنند.

اعتراضات در دانشگاه ییل، کلمبیا و دیگر دانشگاه‌ها در سراسر آمریکا در واکنش به تشدید منازعه بین اسرائیل و فلسطینی‌ها آغاز شد.

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه