Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» با تمرکز بر موسیقی اقوام شمال غرب ایران، اواخر آذر ماه در تالار رودکی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» با تمرکز بر موسیقی اقوام شمال غرب ایران طی روزهای ۲۸ آذر تا ۱ دی ماه سال جاری به دبیری هنری علی مغازه ای و ریاست احسان رسول اف در تالار رودکی تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهارمین فستیوال موسیقی «آینه دار» هنرمندان مطرح از مناطق شمال غربی ایران برای اجرای موسیقی قومی خود به تالار رودکی و تالار وحدت می آیند. تمرکز «آینه دار» در چهارمین سال برگزاری روی نواها و آواهای موسیقایی اقوام ساکن در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان است که توسط هنرمندان و موسیقی دانان این نواحی در تالار رودکی اجرا خواهد شد.

این فستیوال که با هدف حمایت از هنرمندان پیشکسوت و معرفی هنرمندان و روایت گران گمنام موسیقی اقوام ایرانی اجرا می شود در چهارمین سال برگزاری به موسیقی مردمان اقوام تورک، آسوری و ارمنی ساکن نواحی شمال‌غرب کشور می پردازد.

اجرای هنرمندان این مناطق طی روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذر در تالار رودکی در ۶ نوبت و مراسم اختتامیه نیز روز ۱ دی ماه در تالار وحدت خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما