Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین به منظور ارزیابی عملکرد شعب و دوایر ستادی از مدیریت شعب استان گیلان بازدید کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، شناسایی و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای جذب منابع پایدار در استان و تبیین محورهای مناسب برای افزایش سهم بانک از بازارهای فعال، ارزیابی شاخص های مدیریت منابع و مصارف و تبیین عملکرد ستاد و شعب در فعالیت های بازاریابی از جمله اهداف مهم این بازدید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این سفر سه روزه یزدانجو از شعب استان گیلان بازدید کرده و ضمن حضور در شعب صومعه سرا، لاهیجان، کاشف، لنگرود ، رودسر و معلم با همکاران بانک در این شعب به گفت و گو پرداخت.


در این بازدیدها یزدانجو ضمن بررسی عملکرد استان و شعب، راهنمایی لازم را در خصوص تلاش بیشتر همکاران در زمینه های مختلف خصوصاً جذب منابع و رسیدن به اهداف تعیین شده ارائه کرد و مشارکت کلیه همکاران را در خصوص سیاست های ابلاغی سازمان خواستار شد.


وی همچنین موضوع افزایش دانش و آگاهی همکاران را خواستار شده و از آنان خواست که از امکاناتی که بانک در خصوص بانکداری نوین ایجاد کرده نهایت استفاده را کرده تا با این آگاهی بتوانند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند .

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک شده خریداری و در سردخانه‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید و طبق مجوز‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان