Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه موزه صلح تهران در بیست و دومین اجلاس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی بر پا شد.

به گزارش ایسنا،آثار نمایشگاه موزه صلح تهران در بیست و دومین اجلاس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی از بین ۱۵۴ اثر از ۱۰۰ هنرمند جوان کشورمان که از سراسر ایران ارسال شده است انتخاب شده و از میان آثار ارسالی ۱۸ اثر از ۱۸ هنرمند توسط هیئت داوران و اساتید دانشگاه هنر تهران برگزیده شده و در این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه «بوی بادام» به نمایش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روز اول این نمایشگاه تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف از غرفه ایران در بیست و دومین اجلاس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی بازدید کرده و با برخی از جانبازان گفت‌وگو کردند.
غلامحسین دهقانی مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه ایران و رئیس هیئت اعزامی وزارت امور خارجه کشورمان در دومین روز این اجلاس از نمایشگاه موزه صلح تهران که با همت تعدادی از جانبازان شیمیایی و با همکاری دو نفر از هنرمندان کشورمان بر پا شده است دیدن کرد.
وی ضمن تأکید بر تأثیر ماندگار آثار نقاشی و به تصویر کشیدن از زندگی و درد و رنج قربانیان سلاح‌های شیمیایی بر ذهن بازدیدکنندگان نمایشگاه که همگی از دیپلمات‌های حدود ۲۰۰ کشور جهان و برخی از رسانه‌های خارجی حاضر در اجلاس هستند، گفت: زبان هنر زبان ماندگار و تأثیرگذاری است که بر دل آنان می‌نشیند و به بهترین شکل می‌تواند عمق فاجعه را بیان کند.
انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس متوسطه استان قزوین به منظورمعرفی توانمندی‌های مدارس استان در راستای شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در سرای سعدالسلطنه برپا شده است.

ترویج فرهنگ اقتصادی و استفاده حداکثری ازظرفیت دانش آموزان، هنر جویان، نخبگان، کارآفرینان و ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی، آموزش همراه با تولید، هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌ها و مشاغل استان، رویداد کسب و کار و کارآفرینی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب