Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:42:43 GMT

پژوهشگران برتر استان قزوین معرفی و تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۱۲۴۹

پژوهشگران برتر استان قزوین معرفی و تجلیل شدند

قزوین-ایرنا-همزمان با هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری در آیینی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان، محققان و اساتید دانشگاه، پژوهشگران برتر استان معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در بخش اساتید و دانشگاهیان این دوره از جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر استان قزوین، عناوین برتر به فرزاد ابراهیمی عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، امیر پاکپور حاجی آقا عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، علی محتشمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ، مهدی خلج عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا، ابوالفضل علیائی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور قزوین، علیرضا خاکپور مدرس مرکز علمی کاربردی مهرام، علیرضا شجاعی مدرس حوزه علمیه،کاوه صید مرادی معلم آموزش و پرورش، جعفر شهابی فر از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و حسن حاجی فتحعلی از پارک علم و فناوری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش دانشجویان برگزیده نیز دانشجویان محمدرضا براتی از دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، پیام حیدری از دانشگاه علوم پزشکی،حمیدرضا مقصودلو از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ، مرتضی شعبان نژاد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و هما زینالی از دانشگاه پیام نور قزوین به عنوان دانشجویان پژوهشگر برگزیده استان معرفی شدند.
در بخش دانش آموزی این جشنواره عناوین پژوهشگر برگزیده به معین قاسمی و هلیا رحیمی تعلق یافت.
داود بیگدلی ایده پرداز طرح ساماندهی پسماندهای الکترونیکی، محسن داودی ایده پرداز دستگاه نمونه بردار چند کاناله سیگنال آنالوگ24بیتی و علیرضا لشگری ایده پرداز طرح ضدعفونی کننده در بخش ایده پردازان به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.
عنوان برتر فناوران برگزیده نیز به حمید کاریاب مجری طرح دستگاه استخراج ترکیبات آلی خطرناک از آب شرب، پیمان هنری صالح مجری طرح دستگاه کود خشک دامی در مقیاس صنعتی، میثم رحیمی آتانی مجری طرح فلزیاب دستی توکا، یونس عظیمی مجری طرح cpmچند منظوره مفصل زانو و سیامک سررشته داری مجری طرح سیستم مدیریتی فرایندهای تجاری اختصاص یافت.
در بخش واحدهای برگزیده تحقیق و توسعه نیز عناوین برتر به شرکت پارسا پلیمر شریف و شرکت نفیس نخ تعلق یافت.
در این همایش همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز به عنوان غرفه برگزیده نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار شناخته شد.
چهارم تا دهم آذر ماه به عنوان هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری نام گذاری شده است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند

روح الله مقدم روز یکشنبه در نشست خبری برگزاری هفتمین دوره جشنواره شمیم ریحان و تجلیل از دختران برتر استان قم گفت: این افراد برگزیده در حوزه‌هایی از جمله حوزه قرآنی، رسانه ای، فرهنگی، عفاف و حجاب، فضای مجازی، جهاد تبیین، هنری، ورزشی، دانشجویی و بسیج فعال هستند.

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم  با بیان این که جشنواره شمیم ریحان در استان قم از سال ۹۶ برگزار شده‌است گفت: در برگزاری این جشنوراه از حمایت اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هم چنین همراهی دستگاه‌های اجرایی استان برخوردار هستیم و امسال در دولت سیزدهم بهترین حمایت و پشتیبانی را شاهدیم.

مقدم با بیان این که ۲۳۰ هزار نفر جمعیت بانوان جوان قم است گفت: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از این طیف از جامعه صرفا با حمایت از طریق سمن‌ها می‌تواند اقدام کند که اکنون از ۵۷ سمن فعال استان تنها دبیری چهار سمن بر عهده بانوان است.

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که جشنواره شمیم ریحان در روز میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود فرآیند داوری جشنواره را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: امسال ۱۴ دستگاه متولی تعیین شد که با توجه به اشراف کاملی که دارند اسامی ۱۸ دختر نمونه را به دبیرخانه جشنواره اعلام می‌نمایند، ضمن این که کل مخاطب جشنواره امسال، یک‌هزار و ۷۰۰ نفر است که ۴۸۰ نفر آنان سال گذشته ثبت نام خود را انجام داده‌بودند.

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم  با اشاره به این که در ۶ دوره گذشته، ۱۰۷ نفر از دختران قمی در قالب جشنواره شمیم ریحان تجلیل شدند گفت: ششم اردیبهشت زمان پایان ثبت نام جشنواره است و دستگاه‌های همکار تا ۱۰ اردیبهشت اسامی برگزیدگان را به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهند کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه به بیان این که الگو سازی دختر موفق از سیره اهل‌بیت (ع) از اهداف برگزاری جشنواره شمیم ریحان است گفت: در سال آینده سعی بر آن داریم که جشنواره را به صورت منطقه‌ای با حضور پنج تا ۶ استان با مدیریت قم برگزار کنیم که شبکه‌های ارتباطی بین دختران قم با دختران استان‌های دیگر شکل گیرد.

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم  زمان برگزاری اختتامیه جشنواره را ۲۰ اردیبهشت ماه امسال عنوان کرد و افزود: دارا بودن سن ۱۶ تا ۲۹ سال، سکونت در استان قم و پرچمدار بودن حجاب فاطمی از شرایط شرکت در جشنواره است.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم نیز در این نشست خبری عنوان کرد:در قالب جشنواره شمیم ریحان دختران الگو ساز استان معرفی می‌شوند و محوریت کار الگو محوری است.

مریم عرب نژاد افزود: یکی از دغدغه‌ها در مورد بانوان استان این است که دختران، الگو‌های غربی، سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها را الگو قرار داده و در فرهنگ، پوشش و آداب از آنها تقلید می‌کنند از این رو با برگزاری جشنواره شمیم ریحان در صدد آن هستیم که دخترانی با شاخصه‌های عمومی و اختصاصی در حیطه‌های مختلف به عنوان الگو به کل دختران استان معرفی شوند.

او ادامه داد: برای منتخبان شمیم ریحان باید بستری فراهم شود که در سطح مدارس، محیط‌های فرهنگی و جامعه حضور پیدا کنند و الگوی زندگی خود را معرفی نمایند تا انرژی و امید به زندگی در بین جوانان بیشتر شود.

عرب نژاد یادآور شد: امسال دختران روستایی و عشایر برای اولین بار در بین منتخبان قرار گرفتند، چون مناطقی روستایی و عشایری در استان داریم که دخترانی با استعداد و ظرفیت با کمترین امکانات امتیازاتی در حوزه ورزش، کسب و کار و فعالیت‌های قرآنی و آموزشی، اقتصاد و معیشت خانواده‌ها دارند.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به تشکیل شورای مشورتی دختران جوان در استانداری قم گفت: این شورا با سرپرستی اداره‌کل بانوان و خانواده استانداری تشکیل خواهد شد و بزودی گفتمان دخترانه با حضور طیفی از دختران در دهه کرامت با استاندار قم را خواهیم داشت تا انگیزه مضاعفی در بین آنان ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • اجرای «برنامه توانمندساز» بنیاد ملی نخبگان در مسیر نخبگی
  • حائزان شرایط ورود به مسیر نخبگی بنیاد ملی چه کسانی هستند؟
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • بهره‌مندی از اعتبارات و تسهیلات با برنامۀ توانمندساز بنیاد ملی نخبگان
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • ابلاغ شیوه‌نامه اعطای پژوهانه تشویقی پژوهشگران پر استناد برتر