Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر واحد ایمنی، بهداشت و آتش‌نشانی شرکت کویرتایر از برگزاری مانور اطفاء حریق در راستای افزایش توان عملیاتی پرسنل آتش‌نشانی و سنجش میزان کارایی تجهیزات و وسایل اطفاء حریق در کارخانه کویرتایر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی‌اکبر اربابی در مراسم اجرای  مانور اطفاء حریق ک در راستای افزایش توان عملیاتی پرسنل آتش‌نشانی و سنجش میزان کارایی تجهیزات و وسایل اطفاء حریق در کارخانه کویرتایر برگزار شد اظهار داشت: این مانور حریق ایجاد شده شبیه‌سازی از انبار محصول بوده و توان پرسنل برای اطفاء حریق در ارتفاع سنجیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پرسنل براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در 3 گروه اطفاءکننده، پشتیبان و ایمنی وارد عمل شده و وظایف محوله را انجام دادند.

مدیر واحد ایمنی، بهداشت و آتش نشانی اظهار داشت: در پایان 2 مصدوم فرضی در نظر گرفته شده و درخواست کمک از تیم امداد کارخانه صورت گرفت که تیم امداد در محل حادثه حاضر و به امداد رسانی افراد حادثه دیده پرداختند.

اربابی بیان کرد: درپایان براساس نظر مشاور حریق، عملکرد تیم‌ها مورد رضایت ارزیابی شد. 

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • مانور اطفای حریق هنرجویان محیط بانی در منطقه حفاظت شده کرایی
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند
  • برگزاری مانور آتش نشانی امشب در رشت
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی در فروردین ماه