Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردیس- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران گفت: ۶۰ درصد مدارس پردیس ۲ شیفته هستند، در حالی که این میزان در استان تهران ۳۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فولادوند صبح چهارشنبه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان تهران با کمیته برنامه ریزی شهرستان پردیس، که با حضور محمد حسین مقیمی، استاندار تهران برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش شهرستان پردیس در سال ۹۵ از منطقه هشت تهران منفک و به یکی از شهرستان های ۲۱ گانه شهرستان های استان تهران تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود ۲۹ هزار دانش آموز و ۱۲۶ آموزشگاه و ۱۰۳۸ کلاس در پردیس وجود دارد، که ۹۳ درصد کلاس های آن دولتی و ۷ درصد غیر دولتی است، تراکم در حوزه شهرستان پردیس ۳۲ درصد است، که در مقایسه با میانگین استان یک درصد بیشتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان این که نسبت به دانش آموز به معلم در پردیس بسیار بالا است، گفت: در استان تهران به ازاء هر ۱۹ دانش آموز یک معلم داریم، اما در پردیس به ازاء هر ۲۹ دانش آموز یک معلم داریم.

فولادوند ادامه داد: مشکل ما در شهرستان پردیس عدم عمل به تعهدات توسط شرکت عمران پردیس است، طبق رایی که سال ۸۴ گرفتیم، می بایست ۱۴ مدرسه ۲۰ کلاسه در فاز یک پردیس ساخته شود، اما حدود ۱۳ سال است، که این رای به دلایل گوناگون در اجرای احکام مانده است و این باعث شده که ۶۰ درصد مدارس پردیس ۲ شیفته باشند، که این میزان در شهرستان های استان تهران ۳۰ درصد است.

وی گفت: اگر این رای اجرایی شود، ۲۸۸ کلاس به مجموع ۸۸۲ کلاس ما اضافه خواهد شد و مشکل مدارس ۲ شیفته مرتفع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان این که اگر فکری به حال افزایش تعداد نیروی انسانی در سنوات آتی شهر پردیس نشود، با بحران نیروی انسانی مواجه خواهیم شد، گفت: کمبود نیروی انسانی در پردیس داریم، در حالی که تعهد کردیم طی ۵ سال، ۶۰۰ نیروی انسانی پردیس که قبلا جزو نیروهای انسانی آموزش و پرورش شهر تهران بوده اند، به این شهر بازگردانده شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: مشکل بعدی، قطع شدن حق بدی آب و هوا در حکم کارگزینی کارکنان آموزش و پرورش پردیس است، در حالی که همکاران ما در رودهن و دماوند که در جوار شهرستان پردیس است، این مبلغ را دریافت می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،آموزش و پرورش فهرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می باشد.

همچنین مدارس شهرستان نرماشیر نیز امروزتعطیل شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم هم اعلام کرد تمام مدارس شهرستان بم امروزتعطیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، با توجه به هشدار وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و با توجه به تداوم بارش باران و احتمال جاری شدن سیل با اعلام ستاد بحران شهرستان رابر برای حفظ سلامت دانش آموزان و همه همکاران، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان رابر در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام می گردد.

باران مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بافت را هم تعطیل کرد.

آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان