Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@08:16:50 GMT

سرویس ‌دهی ۵ خط اتوبوس شبانه به شهروندان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۳۹۴۶

سرویس ‌دهی ۵ خط اتوبوس شبانه به شهروندان

خبرگزاری شبستان:مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی ۵ خط اتوبوس شبانه به شهروندان از ساعت ۲۰:۳۰ تا صبح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، علی اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد بیان کرد: سازمان اتوبوسرانی مشهد تمام ناوگان خود را به کار گرفته است تا سرویس‌دهی مطلوبی را به شهروندان و زائران ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر روزانه بالغ بر یک میلیون نفر در روز از ناوگان اتوبوسرانی مشهد استفاده می‌کنند که این نشان از استقبال شهروندان از این سیستم حمل و نقل عمومی دارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد به زمان سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد اشاره کرد و گفت: سرویس‌دهی رسمی سازمان اتوبوسران مشهد از ساعت ۶ صبح تا ۲۰:۳۰ است که با توجه به تغییر ساعت و افزایش تردد شهروندان در ۶ ماهه اول سرویس‌دهی یک ساعت افزایش و تا ۲۱:۳۰ ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: همچنین این سازمان در برخی از خطوط بسته به نیاز بعد از حرکت آخرین سرویس روزانه با اعزام اتوبوس فوق العاده به شهروندان خدمات مضاعف ارائه می‌کند و در کنار آن به منظور ارائه خدمت با کیفیت به شهروندان، سرویس‌دهی شبانه اتوبوسرانی در برخی از خطوط محوری نیز فعال است که تعرفه استفاده از این اتوبوس‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ مبلغ ۵۰۰ تومان و از ساعت ۲۱:۳۰ تا صبح ۷۵۰ تومان است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد به خطوط اتوبوس‌های شبکار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۵ خط شبکار در مسیرهای مختلف به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

نیشابوری تصریح کرد: این خطوط شامل خط ۱۲ در مسیر خیابان شیرازی، بولوار معلم تا انتهای بولوار وکیل‌آباد، خط ۷۱.۱ در مسیر میدان بیت‌المقدس، سیدی تا پایانه صبا، خط ۸۰۰ در مسیر پایانه امام رضا (علیه السلام) تا پایانه طبرسی در بولوار طبرسی شمالی، خط ۸۰۱ در مسیر پایانه امام رضا(علیه السلام) تا میدان بیت المقدس و خط ۸۰۲ نیز در مسیر حرم مطهر رضوی، خیابان طبرسی تا پایانه طبرسی تردد می‌کند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6090334

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی