Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:58:54 GMT

فیلم تلاوت محسن قاسمی در دوازدهمین کرسی تلاوت تسنیم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۵۴۱۱

فیلم تلاوت محسن قاسمی در دوازدهمین کرسی تلاوت تسنیم

‍‍‍‍‍‍

دوازدهمین کرسی تلاوت خبرگزاری تسنیم با حضور محسن قاسمی از قاریان ممتاز جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، دوازدهمین کرسی تلاوت خبرگزاری تسنیم، یکشنبه پنجم آذرماه 1396 برگزار شد و محسن قاسمی قاری ممتاز کشورمان آیات 22 تا 31 سوره مبارکه ابراهیم و سوره مبارکه بینه را تلاوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه می‌توانید ضمن تماشای این تلاوت، آن را از بخش پیوست همین خبر دانلود کنید.

 

 

انتهای پیام/

فیلم تلاوت محسن قاسمی در دوازدهمین "کرسی تلاوت" تسنیممحسن قاسمی قاری ممتاز قرآن کریممحسن قاسمی قاری ممتاز قرآن کریممحسن قاسمی قاری ممتاز قرآن کریممحسن قاسمی قاری ممتاز قرآن کریممحسن قاسمی قاری ممتاز قرآن کریممحسن قاسمی قاری ممتاز قرآن کریممحسن قاسمی قاری ممتاز قرآن کریممحسن قاسمی قاری ممتاز قرآن کریم R1397/P1397/S4,37/CT1 پیوست دوازدهمین کرسی تلاوت تسنیم 360p

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران

به گزارش قدس آنلاین ، سیدعباس جوهری از برگزاری مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان تهران (دور دوم) خبر داد و اظهار کرد: در برگزاری دور نخست انتخابات مجلس که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد با وجود تمام تفرقه افکنی های بدخواهان، شاهد حضور دشمن شکن مردم، پای صندوق‌های رأی بودیم که همراهی بسیار مؤثر و معناداری را به نمایش گذاشتند و نقشه شوم دشمنان و معاندان را نقش بر آب کردند و بر عزت ایران اسلامی افزودند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تقدیر از همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی از جمله فرمانداران، بخشداران‌، شبکه‌های سیما و رادیو تهران، خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه، نیروی انتظامی و بسیج، نیروهای امنیتی و قوه قضائیه و شورای نگهبان و نیروهای مردمی برگزار کننده انتخابات، گفت: از بین ۱۰ حوزه انتخابیه دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران، ۸ حوزه انتخابیه نهایی و دو حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد، که طی این دوره ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تفاوت بسیار مهم در برگزاری دور اول و دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را در برگزاری تمام الکترونیک انتخابات اعلام کرد و افزود: برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

جوهری با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار در این حوزه انتخابیه صورت می‌پذیرد و سهم بسزایی در صرفه جویی وقت و امکانات رأی دهندگان و ستاد انتخابات خواهد داشت، اظهار کرد: از مهمترین ویژگی برگزاری الکترونیکی انتخابات، تسریع در شمارش و جمع بندی نتایج است.

وی طولانی شدن فرآیند شمارش آرا را معضل اساسی در برگزاری انتخابات دانست و گفت: ان شاءالله با این اقدام و تجربه جدید، تسریع در شمارش و اعلام‌نتایج انتخابات رقم خواهد خورد و سنگ بنایی برای برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیک در ادوار بعدی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان تهران (دور دوم) با حضور سید عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، حجت الاسلام میر اشرفی، رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان استان، محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران، نماینده دادستانی و مدیر رادیو تهران و نمایندگان نامزدهای مجلس در محل سالن همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم برای پخش برنامه تبلیغاتی نامزدها از شبکه تهران، برنامه نامزدهای انتخاباتی از شبکه تهران رادیو و مناظرات نامزدهای حوزه انتخابیه تهران در چهار گروه هشت نفره و در دو نوبت قرعه کشی انجام شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رئیسی دوشنبه به پاکستان سفر می‌کند
  • مزایای استفاده از تولید آزمایشگاهی جنین حیوانات