Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم برگزاری آئین های تکریم و معارفه را زمینه ساز استفاده ازهمه ظرفیت ها و نیروها دانست و افزود: هم اندیشی ، هم افزائی و تعامل جز ذات مسولیت ها است.
علی اصغر طهماسبی همچنین توجه ویژه به اشتغال و سرمایه گذاری با توجه به محدودیت اعتبارات دولت را حائز اهمیت خواند و یکی از وظایف فرمانداران را جذب سرمایه گذار برای شهرستان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی؛ 70 واحد دانشگاهی با حدود 100 هزار دانشجو در استان یکی از ظرفیت های خوب بوده و باید از ظرفیت نخبگان ، شرکتهای دانش بنیان و فناوری در راستای ایجاد اشتغال استفاده کنیم و فاصله دانشگاه ها و دستگاههای اجرائی کاهش یابد.
وی همچنین انتصاب حسین احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری بندرگز را با توجه به سوابق و مسوولیت های اجرائی قبلی نشانه شایستگی او دانست و از خدمات و تلاشهای علی اصغر میرزائی نیز قدر دانی کرد.
علی اصغر میرزائی فرماندار سابق بندرگز نیز گفت: تکمیل پروژه مسکن مهر ، اجرای طرح هادی در 18 روستا از 24 روستای شهرستان، تکمیل و تجهیز ساختمان دانشگاه پیام نور و منابع طبیعی ، بهره برداری از پل روگذر لیوان شرقی و اجرای فاز دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی باغو از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان است.
به گفته وی؛ همچنین فراهم نمودن مقدمات ایجاد باکس های زیر گذر راه آهن بندرگز ، حفردو حلقه چاه برای تامین آب مورد نیاز شهروندان از دیگر طرح های اجرا شده در دولت تدبیر و امید است.
حسین احمدی سرپرست فرمانداری بندرگز نیز در سخنانی تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم شهرستان را به عنوان نگاه و هدف اصلی خود اعلام و ابراز امید واری کرد که با همکاری مسئولان و نماینده مردم شهرستان گام های موثری در جهت توسعه بندرگز برداشته شود.
وی افزود: شهرستان بندرگز دارای سرمایه های انسانی ارزشمندی درعرصه های مختلف است که باید ازهمه ظرفیت ها استفاده کنیم و دست دوستی به سمت همه اقشار، اصناف ،احزاب ،گروه ها و مردم دراز می کنیم.
بندرگز با حدود 50 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و در فاصله 42 کیلومتری گرگان واقع است، این شهرستان شامل دو شهر بندرگز و نوکنده و حدود 24 روستا است.
ش/1648
ارسال : محمد اسماعیل شربتی ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار داشت: بیش از 2500 نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت 5 روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه 8 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه 41، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان