Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - علي کفاشيان نايب رئيس فدراسيون فوتبال ايران برخلاف نظرهاي مطرح شده تاکيد مي کند ايران هم شامل موضوع بيانيه نهايي کميته اجرايي اي اف سي خواهد بود.
به گزارش "ورزش سه" از بانکوک و از مراسم بهترين هاي سال آسيا، کفاشيان دقايقي پيش در پاسخ به خبرنگار ما درباره خروجي جلسه ديروزچنين گفت: درجلسه به طور کلي موضوع امسال که بحث نرفتن امارات و عربستان به قطر و تبعات آن مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مساله در کميته مسابقات مطرح شده بود و در آنجا نتيجه اين بود که کميته مسابقات توصيه مي کند به همه کشورها که بازي ها را به صورت رفت و برگشت در خانه خود و حريف انجام بدهند و به کشور بي طرف نروند. اين مساله به هيات رئيسه ارجاع شد و هيات رئيسه قاطعانه اعلام کرد همه مسابقات در همه کشورها بايد به همين شکل انجام بشود. به صورت رفت و برگشت و بدون ميزباني کشور ثالث چون اين مساله باعث کاهش تماشاگران و مسائل مالي و کيفت ها و ظرفيت هاي فوتبال شده است.
اين عضو کميته اجرايي اي اف سي باتاکيد بر همه جانبه بودن بيانيه نهايي در اين باره گفت: اين نظر اکيد هيات رئيسه بود که بايد قوانين فيفا و اي اف سي اعمال شود و سياست نبايد در فوتبال دخالت کند. آنها باتوجه به اين قضيه راي دادند و قرار شد اين مساله به عنوان يک قانون ابلاغ بشود که البته اين براي يک کشور يا بازي خاصي نيست و همه مسابقات را در بر مي گيرد.
کفاشيان درباره ابهام و غيبت ايران در بيانيه نهايي مي گويد: دستور جلسه باتوجه به موضوع بين سه کشور عربستان، امارات و قطر بود اما قانون به طور کلي تصويب شد و نگفتند براي يک کشور خاص. توجه داشته باشيد که يک ماه ونيم گذشته تيم امارات از حضور در مسابقاتي که در قطر برگزاري مي شد خودداري کرده بود و اي اف سي امارات را بازنده اعلام کرد اتفاقي که منجر به حاد شدن اين مساله و مطرح شدن آن در کميته مسابقات شد.
وي در اين باره که آيا اين مساله به سود ايران خواهد بود يا نه گفت: قطعا اين اتفاق به سود ايران است چراکه ما تمايل به انجام بازي هاي رفت و برگشت داشتيم و مساله اي براي ميزباني از تيم ها نداريم اما آنها يک طرفه درها را بسته بودند که اين برخلاف قوانين فيفا و اي اف سي بود.
امير شجاعي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار رضاوند به کمیته انضباطی

به گزارش قدس آنلاین، تا پیش از این تصور می شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می شود.

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش.  #عدالت .»

حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است: آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می شود.

دیگر خبرها

  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • امروز هوش مصنوعی و رباتیک به عنوان پیش برنده‌های علم و فناوری در دنیا مطرح است + فیلم
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!