Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:11:07 GMT

شنبه؛‌ اولین سفر استانی روحانی در دولت دوازدهم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۷۸۳۹

شنبه؛‌ اولین سفر استانی روحانی در دولت دوازدهم

رئیس‌جمهور شنبه هفته آینده در نخستین سفر استانی خود در دولت داوزدهم به زاهدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،  حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در اولین سفر استانی دولت دوازدهم؛ روز شنبه 11 آذر ماه و برای سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ضمن اعلام این خبر، گفت: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به همراه تعدادی از معاونین رییس جمهور، وزرا و مسوولان مرتبط شنبه آینده، با ورود به زابل و دیدار با مردم خونگرم و مومن این خطه، سفر خود به استان سیستان و بلوچستان را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرویز اسماعیلی افزود: رئیس جمهور سپس به زاهدان سفر می کند و علاوه بر دیدار با گروهی از برگزیدگان استان، دستور افتتاح یا آغاز به کار پروژه های عمرانی متعددی در این استان را صادر خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن مناسبت ملی 16 آذر و همچنین در ایام پر برکت هفته وحدت، دکتر روحانی در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه زاهدان برگزار می شود، حضور خواهد یافت. در این برنامه نمایندگان تشکل های دانشجویی فعال در دانشگاهها نیز شرکت دارند.

اسماعیلی ادامه داد: رئیس جمهور در دومین روز سفر به استان سیستان و بلوچستان، اسکله بندر شهید بهشتی چابهار را افتتاح و علاوه بر شرکت در شورای اداری استان، با خبرنگاران نیز نشست خبری خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1011158/P1011199/S1,13/CT1 موضوعات مرتبط استانداری سیستان و بلوچستان دولت دوازدهم حسن روحانی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به بارش های ۲۷۰ میلیمتری در زرآباد و ۲۲۹ میلیمتری در کنارک، گفت: به دلیل حجم بالای بارش ها همه رودخانه ها پرآب بوده، برق تعدادی از روستاها قطع شده و منازل در شهر کنارک نیز دچار آبگرفتکی شده اند.

وی با اشاره به اختلالات اینترنت در جنوب استان افزود: بخش خصوصی و دستگاه های دولتی در تلاشند تا این مشکلات را برطرف کنند.

گفتی است: بر اساس گزارش های ارسالی شب گذشته از تمامی ایستگاه های هواشناسی و باران سنجی گزارش باران از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷،  ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود