Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@03:45:22 GMT

زاهدی‌فر داور حساس‌ترین بازی هفته

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۷۹۳۴

زاهدی‌فر داور حساس‌ترین بازی هفته

رکنا: محمد حسین زاهدی فر به عنوان قاضی دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن برگزیده شده است.

روز جمعه در شرایطی تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی Freedom برابر شاگردان امیرقلعه نویی صف آرایی می کند که قضاوت Judgment این دیدار برعهده محمدحسین زاهدی فر گذاشته شده است.
جالب اینکه زاهدی فر در هفته سیزدهم وظیفه قضاوت برای دیگر نماینده اصفهان برابر صنعت نفت آبادان را برعهده داشت و بسیاری از بازیکنان سپاهان نسبت به عملکرد او و خونسردی اش نسبت به بازی خشن تیم آبادانی معترض بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به اینکه معمولا دیدارهای پرسپولیس و ذوب آهن از حساسیت ویژه ای برخوردار است و معمولا شاهد صحنه های اعتراض آمیزی در این مسابقه هستیم، بی شک زاهدی فر کار ساده ای در قضاوت این دیدار حساس ندارد. ضمن اینکه حضور امیرقلعه‌نویی روی نیمکت سبزپوشان بر حساسیت این دیدار خواهد افزود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان طی دیدارهای اخیر، به دلیل مصدومیت بازی این هفته تیمش در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک را از دست داده است.

با این حال اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا مدافع راست سرخپوشان نیز از شرایط همراهی تیمش در این بازی خارج شود تا غایبان پرسپولیس برابر حریف نسبت به دیدار قبلی این تیم به دو نفر افزایش یابد.

دانیال اسماعیلی فر که موفق شده بود زننده گل اول پرسپولیس برابر نفت آبادان لقب گیرد، در ادامه شادی گل خود حرکتی انجام داده که اکنون با دعوتش به کمیته اخلاق همراه شده است. به نظر می‌رسد این بازیکن با محرومیت معلق یا یک جلسه رسمی مواجه شود و به این ترتیب احتمالا برابر آلومینیوم اراک غایب خواهد بود.

علیرضا بیرانوند نیز البته دیگر غایب پرسپولیس در این بازی خواهد بود که همچنان درگیر مصدومیت تاندون دست خود است و به نظر می رسد مهیای جدال با سپاهان در هفته آتی شود.

دیگر خبرها

  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • جدال حساس دریا با صدرنشین لیگ یک
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟