Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@15:23:17 GMT

کمک های بانک مسکن به زلزله زدگان رسید

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۷۹۴۸

کمک های بانک مسکن به زلزله زدگان رسید

پول‌نیوز - در پی بروز زلزله 7.3 ریشتری در استان کرمانشاه ، کارکنان و مشتریان بانک مسکن با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به یاری زلزله زدگان کرمانشاه شتافتند.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مهدی احمدی، رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت:کمک های کارکنان و مشتریان بانک مسکن طی روزهای گذشته به مناطق زلزله زده ارسال و در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدی همچنین گفت: بانک مسکن از طریق جمع آوری کمک های نقدی، تعداد 42 کانکس به منظور اسکان آسیب دیدگان این زمین لرزه خریداری کرده است که در حال حاضر 6 عدد از این کانکس ها ارسال و مابقی نیز در حال ارسال به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه می باشد.

وی درخصوص کمک های غیر نقدی کارکنان بانک مسکن افزود: کارکنان بانک مسکن در استان های ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، گلستان، مرکزی، همدان، سمنان و نیز حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک مسکن اقدام به جمع آوری کمک های غیر نقدی از قبیل وسایل گرمایشی،پتو، لوازم بهداشتی،آب معدنی و پوشاک کردند که به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

احمدی خاطرنشان ساخت: بانک مسکن همچنان درحال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور حمایت از آسیب دیدگان زمین لرزه استان کرمانشاه و ارسال به مناطق زلزله زده می باشد.

رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن با اعلام شماره حساب کمک های مردمی بانک مسکن گفت: کارکنان و مشتریان بانک می توانند در صورت تمایل با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت 6280231522222222 ، در این اقدام انسان دوستانه مشارکت کنند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 

در ادامه گام‌های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، 15 درصد از سهام خزانه بانک دی به سازمان اموال و املاک کوثر واگذار می‌شود.   به گزارش پارسینه در ادامه گام های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، طی توافق فی ما‌بین بانک‌دی و سازمان اموال و املاک کوثر به نمایندگی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مقرر شد 15 درصد از سهام خزانه بانک دی، طی سه مرحله و به قیمت کارشناسی با شرایط 10 درصد نقد‏/ املاک معوض و مابقی بصورت اقساط شصت ماهه با نرخ سود ابلاغی بانک مرکزی به سازمان مذکور واگذار گردد.  بدین منظور ارزیابی کارشناسی سهام بانک دی توسط کارشناسان رسمی در دست اقدام است که به محض حصول نتیجه، مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • زاکانی: شهرداری تهران برای مدیرانش خانه سازمانی ندارد/ به جای زمین، وام دادیم
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن