Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور، نوزدهمین مانور ایمنی و زلزله با شعار "مدارس ایمن، جامعه تاب آور" در مدارس میاندوآب برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، این مانور ظهر امروز به صورت نمادین و با همکاری آموزش و پرورش، هلال احمر، شهرداری، آتش نشانی و نیروی انتظامی میاندوآب در دبیرستان  دوره اول شهید باکری در گوگ تپه میاندوآب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

              

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور ملکان_ میاندوآب پر تردد ترین محور آذربایجان غربی در نوروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   ایرج دست نشان   گفت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ محور ملکان_میاندوآب با بیش از ۱۶۰ هزار تردد، بیشترین تردد را در بین محورهای ارتباطی آذربایجان غربی داشته است.

وی افزود: با گذشت ۹ روز از اجرای طرح نوروزی میزان تردد در جاده‌های آذربایجان غربی از مرز ۵ میلیون تردد گذشت.

دست نشان تصریح‌کرد: همچنین در این مدت طبق آمار دستگاه‌های تردد شمار استان مجموع ترددهای ثبت شده در ورودی و خروجی‌های استان به ۸۸۹ هزار و ۳۱۱ وسیله نقلیه رسید.

وی  با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعاتی در استان ۲۲۱ خودرو در ساعت بود، اظهار کرد: اوج ساعات تردد در جاده‌های آذربایجان غربی بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ ثبت شده‌است.

این مقام مسئول یادآور شد: براساس آمار دریافتی از دوربین‌های نظارتی تصویری در سطح جاده‌های استان، خودروهای سواری و وانت‌بار با بیش از ۴ میلیون و ۶۲۵ هزار تردد بیشترین میزان تردد را از آغاز طرح نوروزی تاکنون داشتند و سپس خودروهای سنگین با بیش از ۴۹۳ هزار تردد و اتوبوس با ۲۴ هزار و ۲۲۴ تردد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه رعایت اصول ایمنی و استراحت به‌موقع باعث کاهش حوادث جاده‌ای می‌شود؛ ادامه‌داد: طبق آمار ارائه شده فاصله غیر مجاز با ۴.۳۳ درصد همچنان در صدر تخلفات جاده‌ای آذربایجان غربی قرار دارد.

دست نشان اظهار کرد: در نهمین روز از اجرای طرح نوروزی بیش از ۶۱۹ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های استان تردد کردند که نسبت به‌مدت زمان سال گذشته رشد ۵.۷۶ درصدی داشته همچنین در این روز بالغ بر ۱۰۸ تردد نیز در ورودی و خروجی‌های استان ثبت شد که این مورد نیز نسبت به‌مدت زمان سال گذشته خود افزایش ۲.۱۴ درصدی دارد.

 

دیگر خبرها

  • چین: رزمایش مشترک ما با روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها مانور نمایش دینداری مردم بود
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • محور ملکان_ میاندوآب پر تردد ترین محور آذربایجان غربی در نوروز
  • اقتدار ۴۵/ فتاح؛ قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان
  • راه‌اندازی اتوبوس گردشگری در میاندوآب