Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@07:43:56 GMT

تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۹۳۹۶

تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مشخص شد

فرهنگ > کتاب - سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی‌و‌یکمین نمایشگاه کتاب تهران از برگزاری این رویداد فرهنگی از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت 97 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد و بر اساس مصوبه این شورا، همایون امیرزاده به عنوان سخنگو انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایون امیرزاده درباره مصوبات این شورا در نخستین جلسه گفت: «این جلسه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در نخستین گام، زمان برگزاری نمایشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و سرانجام مقرر شد سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت برگزار شود.»

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه همچنین از انتخاب مهمانان ویژه نمایشگاه کتاب تهران برای سه سال آینده خبر داد و گفت: «با توجه به درخواست‌های دریافت شده، مهمانان ویژه نمایشگاه برای سه سال آینده مشخص شدند. بر این اساس صربستان به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه سی‌و‌یکم حضور خواهد داشت و چین و ژاپن نیز به ترتیب مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران در سال‌های 2019 و 2020 خواهند بود.»

او افزود: «همچنین نظر به اهمیت انتخاب شهر مهمان از حوزه ایران فرهنگی، مقرر شد بررسی‌ها و مذاکرات لازم انجام شود و پس از قطعی شدن گزینه‌ها، در جلسه شورای سیاست‌گذاری به تصویب برسد.»

امیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: «همچنین در مورد مکان برگزاری نمایشگاه نیز گزارشی توسط دبیرخانه نمایشگاه کتاب تهران ارایه شد و بحث و تصمیم‌گیری درباه آن به جلسات آتی شورا موکول شد.»

نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور سیدعباس صالحی، محسن جوادی، علی‌اکبر اشعری، محمود آموزگار، مهدی فیروزان، رضا امیرخانی، مهدی اسماعیلی‌راد، محمد حمزه‌زاده، محمد سلگی، همایون امیرزاده و علی‌اصغر سیدآبادی برگزار شد.

57243

کلید واژه‌ها : نمایشگاه کتاب - معاونت فرهنگی وزارت ارشاد -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، الجزایر اقدام جدیدی را برای حمایت از ملت فلسطین در سازمان ملل صورت داده است.

منابع دیپلماتیک به الجزیره اعلام کردند که الجزایر درخواستی را مبنی بر برگزاری جلسه مشورتی غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی یافته‌شده در نوار غزه ارایه داده است.

بنا بر این گزارش‌ها الجزایر خواسته است که این جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه پیش‌رو برگزار شود.

پیش‌تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی گفت: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

گفتنی است پس از عقب‌نشینی نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه پیکر صدها شهید فلسطینی از گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان ناصر این شهر بیرون کشیده شد.

کد خبر 6096107

دیگر خبرها

  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه