Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ويژه برنامه شب‌هاي فوتبالي براي بررسي اتفاقات مراسم قرعه‌کشي جام جهاني و همگروه‌هاي ايران در رقابت‌هاي روسيه 2018 جمعه شب روي آنتن شبکه ورزش مي‌رود.
به گزارش "ورزش سه"، ويژه برنامه شب‌هاي فوتبالي جمعه شب براي بررسي اتفاقات و حاشيه‌هاي مراسم قرعه‌کشي جام جهاني 2018 روسيه و همچنين تحليل و بررسي مسابقات هفته چهاردهم ليگ برتر جمعه‌شب از ساعت 21:30 الي 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 بامداد شنبه از شبکه ورزش سيما پخش خواهد شد.
فرشاد شکيبي، تهيه‌کننده شب‌هاي فوتبالي درباره اين ويژه برنامه به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در برنامه جمعه‌شب گروه‌بندي مسابقات جام جهاني 2018 روسيه را به طور دقيق بررسي خواهيم کرد و همچنين به حواشي و اتفاقات پيرامون آن مي‌پردازيم.
وي ادامه داد: با توجه به اينکه ساعتي قبل از پخش ويژه برنامه شب‌هاي فوتبالي تيم‌هاي همگروه ايران در جام‌جهاني مشخص شده‌اند، آيتم‌هاي ويژه‌اي پيرامون اين مراسم خواهيم داشت؛ همچنين به بررسي وضعيت همگروه‌هاي ايران مي‌پردازيم و نظرات مردم را نيز درباره 3 تيمي که بايد در روسيه با ايران بازي کنند، جويا مي‌شويم. در کنار اين مسائل ميهماناني شامل پيشکسوتان و کارشناسان سرشناس فوتبال در استوديو خواهيم داشت که حضور در جام‌‌هاي جهاني را تجربه کرده‌اند.
تهيه‌کننده شب‌هاي فوتبالي همچنين گفت: در برنامه اين هفته در يک باکس ويژه اتفاقات مرتبط با تيم‌ملي فوتبال ايران و جام جهاني را نيز مرور مي‌کنيم و سعي دست اندرکاران برنامه ارائه ساختاري جذاب و متفاوت جهت رضايت مخاطبان گسترده شبکه وزين ورزش سيما خواهد بود.
شکيبي در پايان افزود: طبيعي است که طبق روال گذشته بازي‌هاي هفته چهاردهم ليگ برتر نيز در بخشي از برنامه جمعه‌شب تحليل و بررسي خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که خبری در خصوص قهرمانی یک ورزشکار در رشته فیتنس چلنج با وزن 118 کیلوگرم منتشر شد! البته این ورزشکار در زمان مسابقه 118 کیلو نبود و با حدود 6 ماه تمرین و کاهش وزن 35 کیلوگرمی توانسته بود آمادگی حضور در مسابقات داخلی و بین المللی را کسب کند.

سید مجید قریشی که سال گذشته در مسابقات جهانی قرقیزستان با 40 سال سن یک طلا و دو برنز در بخش های مختلف رشته فیتنس چلنج کسب کرد، دو مسابقه دیگر را هم در سال 1402 تجربه کرد. این ورزشکار که حالا با 73 کیلوگرم وزن و 45 کیلو کاهش وزن نسبت به آغاز ورزش خود، برای مسابقات بین المللی رومانی می شود، یک نقره در جام جهانی اسپانیا و دو برنز در مسابقات بین المللی ترکیه کسب کرد.

قریشی با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته برایش رخ داد، گفت: "سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم و چندین مدال در مسابقات بین المللی و جهانی کسب کردم. من تازه انگیزه گرفته ام و در 41 سالگی می خواهم به خیلی از افراد به ویژه آنهایی که اضافه وزن دارند، ثابت کنم که هیچ وقت برای شروع کردن ورزش حتی در سطح قهرمانی دیر نیست."

وی که حالا به عرصه داوری هم ورود کرده، اضافه کرد: "در کنار ورزش توانستم دوره های داوری را هم پشت سر گذاشته و بعد از قبولی در تست های مدنظر دفترچه داوری بین المللی را هم بگیرم. دو هفته دیگر به رومانی می روم و آنجا هم به عنوان داور حاضر خواهم بود. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 در مغولستان و قهرمانی جهان به میزبانی ایران هم از دیگر برنامه هایم برای سال جاری است."

دیگر خبرها

  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!