Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز در مراسمی قرار است بهترین بازیکن سال، بهترین مربی، بهترین تیم و ... را معرفی کند.

این مراسم در تایلند در حال برگزاری است.

*جایزه الماس آسیا به یوسف السرکال، رئیس فدراسیون فوتبال امارات رسید.

 

*جایزه رویایی AFC به فدراسیون فوتبال ژاپن رسید.

 

*جایزه اتحادیه فوتبال آسیا در بخش فدراسیون جاه طلب افغانستان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*جایزه اتحادیه فوتبال آسیا در خصوص فدراسیون در حال توسعه به فدراسیون ویتنام رسید.

*جایزه اتحادیه فوتبال آسیا در بخش الهام بخش به فدراسیون فوتبال ایران رسید.مهدی تاج این جایزه را دریافت کرد.در این بخش ژاپن و کره جنوبی نیز نامزد بودند.

 

* جایزه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش فوتبال پایه:

جاه‌طلب: بوتان

در حال توسعه: سنگاپور

الهام‌بخش: چین

*در این مراسم از روسای فدراسیون‌های ایران، استرالیا، عربستان، ژاپن و کره‌جنوبی به جام‌جهانی رفتند تقدیر شد.

 

 

*جایزه بهترین مربی سال در بخش زنان: اساکو تاکاکورا (ژاپن)

 

*جایزه بهترین مربی سال در بخش مردان: تاکافومی هوری (ژاپن).علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال جایزه بهترین مربی سال 2017 آسیا را به هوری اهدا کرد.

*بهترین بازیکن فوتسال: علی اصغرحسن‌زاده(ایران). توحید لطفی (ایران) و جیراوات سورنویچیان (تایلند) نیز در این بخش نامزد بودند.

 


*بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا در بخش زنان: سامانتا کر (استرالیا).سون هیانگ سیم (کره جنوبی) و کوماگای ساکی (ژاپن) حریفان وی بودند.

 

*مرد سال فوتبال آسیا: عمر الخربین(سوریه)، عمر عبدالرحمن از امارات و لی وو از چین رقیبان خربین در این بخش بودند.

جوایز زیر در مراسم اهدا نشد و قرار است برای بهترین‌ها ارسال شود:
*جایزه ویژه داور سال
بختیار نمازاف (ازبکستان)
بهترین بازیکن جوان زن سال:
سونگ هانگ سیم (کره شمالی)
*بهترین بازیکن جوان مرد سال:
لی‌سونگ وو (کره جنوبی)
*بازیکن بین‌المللی سال:
سون هیونگ مین (کره جنوبی)

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با کسب ۹ امتیاز از سه دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به‌عنوان صدرنشین گروه D صعود کرده و خود را برای دیدار با قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی آماده کند.

حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال با تمجید از عملکرد شاگردان وحید شمسایی بخصوص در جریان برد چهار بر صفر مقابل کویت گفت: بازی با کویت نسبت به دو دیدار قبل غیر قابل مقایسه بود. خیلی خوب بازی کردیم و تمام اندیشه‌های فنی در زمین پیاده شد. استرس در هیچ ثانیه‌‌ای وجود نداشت و همین نشان می‌دهد قدرت فکری اندازه توانایی فنی اهمیت دارد.

او با اشاره به ذهن قوی شاگردان وحید شمسایی ابراز کرد: تمرکز بازیکنان خیلی بالا بود. ما توانستیم در دفاع و حمله همه کار کنیم. علی اکرمی مثل حسن‌زاده، سنگ‌سفیدی و اولادقباد و تک تک بازیکنان خیلی خوب توانستند وظیفه‌های فردی را در یک کار گروهی منسجم پیش ببرند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران به کلین شیت مؤمنی هم اشاره و تصریح کرد: ما باید به گل نخوردن توجه کنیم. این موضوع مهمی برای تیم بود که خوشبختانه اعتماد به نفس کافی را حالا می‌توانیم با چنین گلری داشته باشیم.

او فرآیند بازگشت آمادگی جسمانی مسلم اولادقباد را پس از پشت سر گذاشتن یک دوره نقاهت تحسین برانگیز دانست و گفت: من شخصا توقع نداشتم اولاد قباد اینقدر زود به بازی‌ها برگردد. او در هر سه دیدار حضور داشت و همین نکته نشان می‌دهد که می‌توانیم امیدوار به آینده باشیم. مسلم همچون سالار آقاپور یک به یک با بازیکن حریف را خیلی راحت بر می‌دارد تا نشان دهد همچنان یکی از بهترین‌های دنیاست.

شمس از اهمیت بالای فوتسال در قلب آسیا صحبت کرد و با تاکید روی بازی‌های منطقه کافا گفت: هر پنج تیمی که در کافا بازی کردند، به مرحله بعدی صعود کردند. همین امر نشان دهنده اهمیت کافا است. افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان به همراه تیم ملی فوتسال ایران حالا در دور بعدی هستند؛ این در حالی است که عراق تنها نماینده غرب آسیا و تایلند و ویتنام هم از شرق قاره به دور حذفی خواهند آمد. صعود پنج تیم از آسیای مرکزی خیلی مهم است و نشان می دهد چقدر باید بازی های این منطقه را جدی بگیریم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران درباره حذف زودهنگام تیم ملی ژاپن یادآور شد: ژاپن به هیچ وجه تیم خوبی نداشت. همانطور که همه دیدیم شایسته صعود نبود و اوت شد. مجموعه فوتسال آسیا خیلی پیشرفت داشته که مدیون کلاس‌های آموزشی در این حوزه است.

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است